Vikingspeider Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg var ganske usikker på hvor jeg skulle poste dette, men uansett... filma det for et par dager siden. Check it out: Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Trodde du så en flott Skyline i Lofoten Men fin video da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Forventa å se bil jeg Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 LOL, *autofile gærninger* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nei det der var ikke enkelt å se hvor det var... Eneste jeg kunne tenke meg til var det første fjellet lignet littegranne på Strandheia men det passet ikke til resten av fjellene så...who knows Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Nei det der var ikke enkelt å se hvor det var...Eneste jeg kunne tenke meg til var det første fjellet lignet littegranne på Strandheia men det passet ikke til resten av fjellene så...who knows Sett fra Hadseløya, vendt sørover mot Motind, det er vel det høyeste du ser i videoen, ja? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Helvette da. Jeg forventa og se en bil her Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Helvette da. Jeg forventa og se en bil her Ser ikke du nok biler 'a? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Forsåvidt, men når tittelen er "Flott Skyline i Vesterålen", så tenker jeg automatisk på Nissan Skyline ^^ Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 På tide å miste litt av besettelsen sin kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå