Gå til innhold

Endre platform fra WM5 til WM6?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lagd et program som funker i WM5. Hvordan kan jeg få det til å funke i WM6. Jeg får feilmeldingen:This application requires a newer version of the Microsoft. NET Compact Fremework than the version installed on this device.

Må jeg oppgradere min software på telefonen eller kan jeg endre platformen på programet til å virke på WM6?.

HIlsen Henning

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk om wm6 mobilen iiallfall ikke bruker lavere .NETCF versjon enn wm5 mobilen. Så vidt jeg vet kommer wm6 med .NETCF 2.0, så hvis programmet er laget som en wm5 NETCF 3.5 applikasjon for eksempel med VS2008, da må vel .NETCF 3.5 installeres på wm6 mobilen skal programmet funke også der, hvis da ikke vm6 mobilen har en "hjemmeleaget" versjon av .NETCF fra en eller annen ikke-Microsoft leverandør, da kan alt skje, nemlig.

Lenke til kommentar
Sjekk om wm6 mobilen iiallfall ikke bruker lavere .NETCF versjon enn wm5 mobilen. Så vidt jeg vet kommer wm6 med .NETCF 2.0, så hvis programmet er laget som en wm5 NETCF 3.5 applikasjon for eksempel med VS2008, da må vel .NETCF 3.5 installeres på wm6 mobilen skal programmet funke også der, hvis da ikke vm6 mobilen har en "hjemmeleaget" versjon av .NETCF fra en eller annen ikke-Microsoft leverandør, da kan alt skje, nemlig.

Hei backup, du har helt rett. Programmet har jeg laget i vs2008. Jeg laget det til wm5 platform, men nå har jeg endret det til wm6 platform. Det fungrte ikke. Det er nok som du sier at jeg må innstalere NETCF 3.5 på telefonen min.

Nå er problemet løst. Fungerer utmerket.

Takk for hjelpen

Hilsen Henning

Endret av HenningVBruker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...