steinar2000 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Bare nyskjerrig, er det flere her som abonnerer på dette bladet? Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 jepp:) det er ett flott blad Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Leser jevnlig Levende Historie, NGs Historieblad og bladet Historie. Sistnevnte holder ofte høy skriftlig kvalitet, men jeg har i det siste lagt merke til en bildebruk som er like kritisk som i en russeavis. Min favoritt er så langt Levende Historie. Lenke til kommentar
magnusl Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 hvor kan man få abonere på bare det historie bladet? Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Det følger jo med små flygeblad i hvert eneste nummer som du kan sende inn. Skal vel gå fint kontakte de via telefon og. EDIT: Eventuelt kan du bestille via nett her, og scrolle helt ned til de standard-abonnentene. Endret 24. februar 2008 av Roterende Ulv Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg vurderer det er veldig intresant Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Veldig spennende blad og interessant blad. Blir lagt en del vekt på krigen, men det er jo tross alt ofte kriger som former historien. Dessuten er det en ganske artig del i midten om forskjellige temaer, som f. eks "skandaler ved hoffet". Anbefalerer dette bladet : ) Lenke til kommentar
spissmusa Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 abonnerer på historiebladet fra iv og levende historie. levende historie er klart favoritt. hender også jeg laster ned fortid fra nettet. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Helt suverent blad. Har vært abonnent over 2 år nå. ANBEFALES! Benytt dere av tilbudet på 4 blad til en hundrings. Nye utgaver hver 3. uke. Endret 23. september 2011 av 2die4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå