tolaasen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Ja..jeg så nettop Jumper på kino. En av de verste filmene jeg har sett på lenge..helt tragisk....ikke se den....angrer på at vi ikke så cloverfield... Hva synes dere om filmen da?? Endret 17. februar 2008 av tolaasen Lenke til kommentar
athorb Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) edit: Glem hva jeg sa, tråden ser ut til å klare seg ganske bra. Endret 20. februar 2008 av athorb Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Trådstarter: Det er ikke no vits å se Cloverfield heller , bra start , og alt men bli bare helt teit utover , og det er verdens største tøffelhelt , man får lyst til å slå han, for han kan jo bare redde seg selv. Fullt av klisjeer. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hverken Cloverfield eller Jumper var imponerende. Jumper var rett og slett middelmådig, og det samme gjelder Cloverfield. Og de faller i den kategorien pga. en felles egenskap; en dårlig slutt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 er ikke så rart at jumper ikke er så bra da, med tanke på at den har Hayden Christensen, Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg syns det største problemet med hele filmen var manusforfatterene... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Synes Jumper var bra jeg, Cloverfield får bra omtale overalt så tar det dere sier med en stor klype salt. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Så jumper i helgen jeg og ble ikke imponert av hva jeg så. Det skulle vært jobbet mer med manuset, for det var til tider vanskelig å forstå hvorfor hovedpersonene gjorde de valg de tok. Krigen mellom gruppene er lite opplysende og hvorfor de er i krig blir aldri helt besvart, man sitter igjen med en under middels film, dessverre Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Enige her. Filmen var skuddende. Litt kult, men i helheten gav den ingenting av verdig kvalitet underholdning. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 OT kommentar ang. cloverfield: Som nevnt i flere anmeldelser er det en film som er god fordi den tør å bryte litt ut fra horror sjangeren. Synes dog dialogene og generelt handlingen i starten på filmen er dårlig utført, kunne vært så mye mer morsomme / underholdende dialoger. Jeg syntes det var en bra film, og jeg likte det absolutt. On topic: Jumper kommer jeg til å se pga. spesialeffektene, ikke noe mer. På samme måte som jeg så X-men. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Likte ikke Jumper. Kunne blitt bra men de fikk det ikke til. Rett og slett. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Middelmådig film. Underholdene og tøff, men jeg følte ikke at den brukte potensiale fuldt ut. Som nevnt tidligere, hvorfor sloss gruppene? Slutten av filmen var elendig. 5/10 Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 jeg hadde tenkt å se Jumper, mest som underholdning, men håpa på bedre enn dette. Jeg kommer hvertfall ikke til å betale en 100- lapp for å se denne på kino, kanskje leie den for en 20- kroning en gang i tiden Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Dæven så ræva jumper var.. Ikke ett eneste godt ord om filmen.. Annet enn at hu dama var litt digg.. Alt annet var søppel.. Cloverfield var bra, selv om jeg ikke gidder å se den igjen.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Skuespillet i Jumper var hvertfall helt forferdelig. Så ut som Hayden Christensen var der under tvang og gikk igjennom replikkene halvhjertet bare for å komme seg hjem igjen og hive beina på bordet. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Akkurat som i star wars Det er så jævla trist, for filmen eller tema hadde potensial til å bli noe stort. Men når manus er ræva,skuespillerne er ræva , da er det ikke noe særlig igjen. Filmen var kjedelig som faen. Ikke humor, ikke noe særlig action, fikk lite info.. Jeg lurer på hva produsentene tenkte med filmen bortsett fra penger i kassa. man skulle tro de trodde at folk ble fornøyde sålenge de fikk se hayden hoppe fra sted til sted.. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det som var mest skuffende med filmen var at den ikke kom i nærheten av å nå sitt potensiale, et potensiale som var svært stort. Tror det verste var regien. De brukte 1 time av en film på 1 time 25 min på å innlede filmen, deretter brukte 25 min på avslutte filmen. De hadde ingen hoveddel, det var innledning og avsluttning. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg så reklame for Jumper (TRAGISK) på kino når jeg så National Treasure: Book of Secrets. Bestemte meg da for å ikke se Jumper, ser ut til at jeg gjorde et bra valg Lenke til kommentar
JonnyO Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jumper er den aller verste filmen jeg noengang har sett. ELENDIG skuespill, elendig manus, elendig story, ingen humor, kjedelige actionscener som jeg så i traileren, følelsesløse romantiske scener. Plager meg at folk slipper unna med sånt. Samlet opp alle de kuleste scenene i traileren, og tjener masse gryn på at folk trur det er en bra film. Sykt provoserende!! De burde blitt anmeldt for filmbedrageri Det beste me hele filmen var The Hives sangen som ble spilt en gang i begynnelsen.. Lenke til kommentar
drood Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) flere enn meg som synes det var pinlig å se på, når han dro med Millie på tur til roma. Var ikke akkurat et forelsket par på tur... edit. hæhæ edit 2: filmen var ræva Endret 6. november 2012 av drood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå