TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri jobbet på Coop Extra. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært så respektløs ovenfor sjefen på jobb at jeg har fått sparken... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Ikke jeg heller. Liker sjefen min ganske godt jeg Jeg har aldri blitt kastet av bussen. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt kastet ut fra en restaurant eller utested. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Ingen kommentar, hehe. Jeg har aldri sunget karaoke på en buss. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri forsøkt å støvsuge i ett badekar... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sunget solo i et bryllup. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Aldri vert i bryllup, så ikke jeg heller. Jeg har aldri kledd meg ut som en banan. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri forsøkt å kle meg ut som ett jordbær... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri forsøkt å kle meg ut som Weirdface. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Jeg har kledd meg ut det har jeg, men ikke som Weirdface. Jeg har aldri gått med en lyskuppel i boksa i offentligheten. Jeg gjør det hjemme bak de fire veggene, det gjør jeg. Dere skal slippe å høre detaljer, med mindre dere vil det da? ? Send meg pm hvis dere absolutt vil vite. Er ganske åpen av meg, hvis folk spør meg. Skal ikke presse, dere bestemmer helt selv. ? Endret 9. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri skrevet noe i spoiler her inne. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Det har jeg. Jeg har aldri gått 20 mil til fotts på en dag. Endret 9. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri drukket flere liter væske på en gang... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri eid en basketball. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri slått en bussjåfør. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett 2000 episoder av Hermitcraft på en uke i strekk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Ikke jeg heller, aner ikke hva det er ? Jeg har aldri flettet håret mitt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri ligget fastklemt i et bagasjerom. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri forsøkt å spise ett batteri... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå