TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 Det gjør vi allerede, uten å vite det. Det blir tilsett i enklte mat som vi spiser. Så, med andre ord, det har jeg. Du spiser flere insekter enn du tror. Jeg har aldri spist rottekjøtt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært redd for edderkopper eller andre insekter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 Samme her. Jeg har aldri ment å såre noen. ? Beklager hvis enkelte folk føler at jeg har såret dem. ? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått på vannet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært innom drive-thru'en på McDonalds til fots. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Ikke jeg heller. Ikke med bil heller, faktisk. Jeg har aldri spilt håndball etter at jeg ble voksen... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Ikke jeg. Jeg har aldri blitt truffet i nesa av en fotball. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Ikke jeg. Fikk derimot en basketball i nesa i gymtimen på barneskolen. Blødde som en foss husker jeg. Jeg har aldri drevet med turn. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Ikke jeg. Jeg har aldri vært særlig glad i å synge... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Liker å synge av og til Jeg har aldri vært forbannet på sjefen min. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Det har jeg, men ikke sjef-sjefen, bare mellomsjefen. Folk som bare kritiserer, pirker, henger over en, stresser en opp og er kontrollerende, manipulerende, ubestemmelige, nesevise, bedrevitende, ufeilbare, respektløse, urettferdige, masete, krisemaksimerende, kranglete, navlebeskuende, egoistiske, sneversynte, ufaglærte, feilposisjonerte, ikke greier å skille mellom jobb og privat, ustrukturerte, ansvarsfraskrivende og naive liker jeg som regel ikke spesielt godt. Jeg har aldri feiret 1. mai. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri heist flagget i dag. Tenkte ikke på det før jeg dro på jobb tidlig i morges. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 (endret) Ikke jeg. Jeg har aldri deltatt i 1. Mai sammenkomsten på nettet. Endret 2. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri møtt noen via Finn. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Det har jeg. Solgt ett par større ting som måtte hentes... Jeg har aldri vært særlig flink til å spille musikk-instrument. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært over 24 år gammel. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Det har jeg. ?? Jeg har aldri vært over 50 år gammel. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri besøkt Thailand... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært 40 år yngre en det jeg er i dag. For meg går ikke det ann enda. Endret 3. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Ikke jeg heller. Jeg har aldri levd på 80-tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå