TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) Mr supergomp skrev (1 time siden): Kjørt igjennom Russland? Det må ha tatt ganske så lang tid. Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært oppe i Eiffeltårnet. Kun sett det fra bakkenivå. Altså ikke akkurat igjennom hele Russland da, som du antyder. Fra Kirkenes til Sverige i bil, da må man igjenom Russland og Finnland. Mr supergomp skrev (41 minutter siden): Ikke med buss men har reist nordover med både bil og tog. Jeg har aldri spammet ned innboksen til Arizona med oppskrifter på enkle fiskemiddager. Ikke jeg heller. Jeg har aldri delt naken bilder av meg selv her inne på Diskusjon.no. Endret 10. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Ikke jeg heller. Blir nok kastet ut dersom jeg en gang finner på noe slikt. Jeg har aldri tatt et nakenbilde av meg selv i det hele tatt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Det har jeg. Må ha bilder av min favoritt kroppsdel. ?? Jeg har aldri spionert på en naken jente/kvinne og tatt bilder av ho. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri bodd på hotell i Alta. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 (endret) Faktisk ikke jeg heller. Min bestemor (mormor) da hun levde, mamma og tante har jobbet på hotell. Det er det nærmeste hotell følelsen jeg kommer meg. Jeg har aldri jobbet på en hotell. Endret 12. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri holdt en mus i hendene. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Det har jeg. Jeg har aldri spist lutefisk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 (endret) Det har, ikke noe særlig godt. Jeg har aldri hatt lus. Endret 15. desember 2019 av Skogslik Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Ike jeg heller. Jeg har aldri klart å spise en YT video. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri knust noen andres tenner. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri overnattet i telt utendørs om vinteren... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært gjennom førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Ikke jeg heller, kommer heller ikke til å skje. Jeg har aldri vært intenst glad i en person konstant 24/7 i min voksen alder. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg er veldig glad i flere personer i livet mitt. Jeg har aldri spist en legokloss. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg tror jeg har, er usikker. ? Jeg har aldri bedt frisøren om å klippe kjønnshåret mitt. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sovnet på bussen, og kjørt mye lenger enn jeg egentlig skulle... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Det har jeg. Jeg har aldri sniffet sprittursj. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri pult en svensk dame. Dansk derimot... Endret 23. desember 2019 av Scarvo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) Jeg trudde det der ikke var din greie, med å si sånt. ??? Jeg har pult en dame det har jeg, men ikke en svansk berta. Jeg har aldri vært innesperret inne i et brenende hus. Endret 23. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 TheDarkSapling - SCM skrev (8 minutter siden): Jeg trudde det der ikke var din greie, med å si sånt. ??? En gang innimellom er det ok. Men det blir av og til litt masse. Skulle formulert meg bedre. Tar selvkritikk. Ikke jeg heller heldigvis. Jeg har aldri røykt hasj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå