Scarvo Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Hvorfor måtte jeg nevne hva jeg ikke hadde rasert? Hva har det å si for fortsettelsen av tråden? Jeg tolket spørsmålet ditt som om du ikke visste hva ordet "rasere" betyr. Sitat: "Rasert noe: Hva mener du?" Samma det. Orker ikke å bruke tid på å diskutere det. Jeg har aldri satt meg på en kaktus. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri opprettet en trolle-tråd på Wikipedia. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Mr supergomp skrev (22 timer siden): Hvorfor måtte jeg nevne hva jeg ikke hadde rasert? Hva har det å si for fortsettelsen av tråden? Jeg tolket spørsmålet ditt som om du ikke visste hva ordet "rasere" betyr. Sitat: "Rasert noe: Hva mener du?" Samma det. Orker ikke å bruke tid på å diskutere det. Jeg har aldri satt meg på en kaktus. Jeg ser ikke noe problem med hva man raserer. Men det er greit, vi trenger ikke gjøre denne saken enda større. WeirdFace skrev (25 minutter siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri opprettet en trolle-tråd på Wikipedia. Ikke jeg heller. Siden min forrige ikke ble besvart, da tar jeg den på nytt. Jeg har aldri blitt avhengig av å sniffe limstift. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vist finger til meg selv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Mye bedre det enn å vise den til andre. Jah, jeg har gort det. Men det er svært skjeldent da. Jeg har aldri vært på tv-underholdning. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri bygd svømmebasseng i en hage. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri løyet i alle trådene jeg skriver i. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist en hel trækubbe. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri laget middag av snø Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri laget middag av jord. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri laget middag av skraprester, det som blir igjen i kasserollen, stekepannen, osv når den den er tom. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri laget middag av papir. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Ikkejeg heller. Jeg har aldri laget middag av min egen oppkast. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri falt ned i en silo. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Sør-Korea. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Det har jeg... Jeg har aldri vært i russland Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Mener jeg har kjørt igjennom det landet, men aldri vær der i noen pr dager. Jeg har aldri vært i Egypt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Kjørt igjennom Russland? Det må ha tatt ganske så lang tid. Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært oppe i Eiffeltårnet. Kun sett det fra bakkenivå. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 ikke jeg heller, heller ikke sett det fra bakkenivå. Jeg har aldri tatt bussen fra sør norge og helt nordover Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Ikke med buss men har reist nordover med både bil og tog. Jeg har aldri spammet ned innboksen til Arizona med oppskrifter på enkle fiskemiddager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå