Scarvo Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Ikke jeg heller da jeg ikke er pedofil. Jeg har aldri spilt trekkspill på bussen. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt blokkfløyte på trikken. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri siktet med en laserpenn på en flyplass. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri sovnet på en offentlig plass,somfor eksempel bibliotek... Endret 6. oktober 2019 av WeirdFace Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Litt usikker på om jeg har gjort det eller ikke... Jeg har aldri spist prestekrager. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Hææææææææ? En blomst. Du vet denne. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Litt usikker på om jeg har gjort det eller ikke... Jeg har aldri spist prestekrager. Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist en vedkubbe. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist et kubbelys. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Kubbelys? Mener du stearinlys? :huh: Jeg har aldri spist stearinlys. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Ikke jeg heller, har aldri drukket det heller. Jeg har aldri sprutet Zalo uten grunn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri drukket zalo. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri drukket salmiakk. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist gammelost Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist pultost. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri smakt peanøttsmør. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Har jeg namn jeg aldri drikke sake før linken er til TheDarkSeeds - SCMhttps://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=sake Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri prøvd blåbærsyltetøy og peanøttsmør sammen på brødskiver, som storebroren min har gjort. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Usj ikke jeg heller. Jeg har aldri spist en kilo pepperkaker Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri designet mine egne klær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå