Arizona Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri lurt noen for penger. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri fått en gigasvær kvise på størrelse med en kondom som ikke er rulla ut. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hoppet naken i snøen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller, bare i boxern for fem år siden. Jeg har aldri gått på ski naken. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri skrevet ønskeliste til julenissen. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært russ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller, har et friår fra vgs. Jeg har aldri vært i speidern. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri laget nordlyset som dem på Möller's tran reklamen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist gråstein som han fyren i Fjordland-reklamen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri dødd. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller, naturligvis Jeg har aldri vært klinisk død. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i militæret. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller, fritatt i VG2 Jeg har aldri gjort innbrudd. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt noen psykisk diagnose. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri drukket havredrikk. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ikke jeg heller. Prøvd det som erstatning for melk, men funket ikke. Jeg har aldri smakt vodka. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Har aldri tenk til å begynne å røyke igjen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ikke jeg heller. Prøvd det som erstatning for melk, men funket ikke. Jeg har aldri smakt vodka. Ikke jeg heller. Jeg har aldri torturert noen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri drukket havredrikk. Jeg har smakt noe lignende, men ikke den typen. Det er kjempe godt, men ganske mektig også. Ikke jeg heller. Jeg har aldri torturert noen. Det har jeg, kun meg selv da. Det er det jeg liker å gjøre før jeg onanerer. Jeg har aldri jokket forran en hel publikum. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri runket i offentligheten med en gang jeg ser ei smellvakker jente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå