Arizona Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Det har jeg, flere ganger. Jeg har aldri kjørt helikopter. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri flydd et stort passasjerfly. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Ikke flydd på egen hånd men har sittet på haugevis av ganger. Jeg har aldri gått på en rullebane mens et fly var i ferd med å ta av/lande. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på en kortbaneflyplass. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Det har jeg. Jeg har aldri vært i førerhuset på et tog. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i cockpiten på et fly. (det er helt umulig å få til). Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i cockpiten på et fly. (det er helt umulig å få til). Der tar du faktisk feil, det er ikke helt umulig. Foresten, ikke jeg heller. Jeg har aldri gått som mascot. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Cockpitdørene kan ikke åpnes fra utsiden. Dette er sikkerhetskrav som ble framsatt etter 11. september. Det er det jeg mener er umulig. Ikke jeg heller. Jeg har aldri cosplayet en katt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt oppvaskmaskin her jeg bor nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Det har jeg. Jeg har aldri vasket håret mitt i en oppvaskmaskin. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri glemt å levere en lånt bok tilbake til biblioteket. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Det har jeg, men leverte tilbake etter en måned. Jeg har aldri mistet bussen til og fra jobb. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Det har jeg. Jeg har aldri fått negative tilbakemeldinger fra sjef på ting jeg har gjort. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Der tar du faktisk feil, det er ikke helt umulig. Foresten, ikke jeg heller. Jeg har aldri gått som mascot. Jeg har vært i cockpiten i flere fly blant annet jumbojet når jeg var mindre. Den gangen fikk alltid barna komme inn der og se. Husker ikke om jeg har fått noen negative komentarer jeg men helt sikkert. Pleier og gjøre litt som jeg vil jeg... Jeg har aldri fått sparken. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hørt den første låta til Billie Eilish: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri lest en artikkel om gress på Wikipedia. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Ikke jeg heller, som jeg kan huske. Jeg har faktisk aldri spilt World of Warcraft! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 (endret) Det har jeg. Men det er lenge siden nå at jeg har gjort det. Jeg har spilt Path Of Exile i dag. Kansje det blir mer av det spillet etter at jeg har streamet Gravity Rush 2 i dag. Det er ikkehelt bestemt enda. Endret 15. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Det har jeg. Men det er lenge siden nå at jeg har gjort det. Jeg har spilt Path Of Exile i dag. Kansje det blir mer av det spillet etter at jeg har streamet Gravity Rush 2 i dag. Det er ikkehelt bestemt enda. Feil tråd. Jeg har aldri vært innlogget på forumet via telefon. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Det er jeg. Jeg har aldri vært innlogget på forumet via iPad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå