SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 (endret) eplepsi annfallNår var siste anfall, og hvor mange år har du igjen av de fem årene? Endret 2. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Når var siste anfall, og hvor mange år har du igjen av de fem årene? teller ikke de å husker ikke annfallene eller Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Hvilket anfall har du hatt, siden du ikke kan erverve førerett for motorvogn? Ikke jeg. Jeg har aldri vært på en øvingsbane. Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist en mynt med vilje. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Hvilket anfall har du hatt, siden du ikke kan erverve førerett for motorvogn? Ikke jeg. Jeg har aldri vært på en øvingsbane. Ikke jeg heller. Jeg har aldri luktet dirakte på åpen blåmuggost pakke. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri ridd på et esel. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært medlem av en dating-nettside. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært singel lengre en 3 måneder siden min første kjæreste Endret 3. september 2019 av Arizona Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Ikke jeg heller, har aldri hatt kjæreste. Jeg har aldri klemt tisseluren fast i en skuff. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri stemt i en gymsal. Kun forhåndsstemt. Tror det blir gymsalen i år. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Det har jeg. Jeg har aldri kjørt hundeslede. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri ridd på en elg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri ridd på Sprengemobil 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri ridd på DeMørkeFrøene. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Det har jeg. Jeg har aldri hatt en kuk oppi rassen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Det har jeg. Jeg har aldri hatt en kuk oppi rassen. Hvordan vet du det? Ikke jeg. Jeg har aldri spruta på en høyttaler. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Det kan bli litt vanskelig å få til så det har ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt sex i en båt 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt sex i en bil. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri brukket en tå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært inni en vaskehall mens børstene står å går, uten bil. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri snublet i mitt eget hår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå