Musty Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 usj pepsi... har heller aldri nytt det... Jeg har aldri lekt denne leken i edru tilstand... Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Haha, det har jeg! Jeg har aldri spydd på noen andre Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ikke jeg heller Jeg har aldri spist egg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det har jeg. det er tidvis nam. Jeg har aldri tatt ned høytids-pynten i tide og lar den oftest henge til neste høytid. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 ikkje eg heller, men så straks eg flytter heim i fra så blir det nokk samme greiene har aldri ruset meg så hardt at eg har komt på sjukehus Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det har jeg nok - tre ganger, og jeg har lært. Jeg har aldri vært på fylla syv dager på rad. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ikke jeg heller (Heldighvis) jeg har aldri vaska huset (muttern gjør det ) Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det har jeg gjort Jeg har aldri brukket et et bein i kroppen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Har ikke jeg heller, men har litt lyst, ser litt morro ut^^ Jeg har aldri slått en jente med mening og skade eller påføre smerte på henne, uansett hvor sur jeg har vært på henne. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ikke jeg heller Jeg har aldri rana en bank Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Ikke jeg heller, selv om det kanskje hadde vært kult. Rane en bank i beste Danny Ocean-stil Jeg har aldri kysset en politimann/kvinne. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 det veit eg ikkje, men satser på: ikkje eg heller. eg har aldri postet i denne tråden trist Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Det har jeg. Jeg har aldri vært berusa hver dag i en måned i strekk (3 uker, ja, 2 ganger til og med. Lenge leve russetidene) Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg har aldri vært beruset. Jeg har aldri stjålet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Det har jeg, ubevist (tyggis på statoil i fylla) jeg har aldri vært i noe annet utland enn sverige. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 det har eg. eg har aldri smak ein bedre øl enn budweiser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Det har jeg. Guinness, Starobrno, Staropramen, Budwar, Wychwood Hobgoblin +++ Jeg har aldri vært i Asterix-land. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Det har ikke jeg. Jeg har aldri hoppet av en bil i fart. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Ikke jeg heller. Har aldri prøvd dop. Lenke til kommentar
FamiliarSting Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Et par ganger, men hun fortjente det. Jeg har aldri falt ned fra et tre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå