Scarvo Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Aldri vært i en i det hele tatt. Jeg har aldri kjøpt en hammer på jernvarebutikken. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Det har jeg (tror jeg, er så lenge siden er ikke helt sikker hvor )Jeg har aldri hatt parabol. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Det har jeg. Jeg har aldri mottatt drapstrusler. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg heller... Jeg har aldri sykla uten klær på meg Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri giddet å ble så mye tilbake i denne leken. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Jeg må jo tilbake i denne leken hele tiden! Jeg har aldri spist heftemasse (på folkemunne, lærertyggis). Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Usj ikke jeg heller... Jeg har aldri falt av en skiheis Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg heller, har sporet av i en T-krok heis få ganger. Jeg har aldri hørt på Years & Years. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Aldri hørt om dem/det. Så ikke jeg heller. Jeg har aldri drokket vann rett fra do. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Nei fy f... Ikke jeg heller Jeg har aldri drukket med full på vin Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller, jeg drikker ikke! Jeg har aldri sett på Betamax. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist på McDonalds i en hel uke. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri designerklær. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt en skreddersydd dress. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Kanskje jeg har det. Jeg har aldri hatt hårvoks i håret på lenge. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri besøkt profilen til Tinkerbelle, den andre som leser denne tråden nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri lest papirutgaven av Dagens Næringsliv. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri gått gjennom en togtunnell Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg heller. (Apropos togtunnell, musikkvideoen til The Prodigys mest kjente sang Firestarter var jo filmet i en forlatt togtunell på undergrunnsbanen i London, som du ser på profilbildet. RIP Keith Flint, fyren jeg har på profilbildet.) Jeg har aldri reist med Danskebåten. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Det har jeg. Er noen år siden nå da... Jeg har aldri smakt på hummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå