TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Det har jeg. Jeg har aldri giddet å lese igjennom en hel ekstremt stor tråd her inne på Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri spist froskelår Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri mottatt drapstrusler. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt noe annet en brødskive med brunost med som niste på jobben. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt noe annet en brødskive med brunost med som niste på jobben. Blir du ikke lei av samme pålegg? Hvis ikke brunost er din favoritt ost da. Forresten det har jeg. Jeg har aldri reist med Krohn Air. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt flyskrekk. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært redd for edderkopper. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Ikke jeg heller. Synes de er noen interessante skapninger. Jeg har aldri vært med på hvalsafari. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett ett spøkelse. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Ikke sett, bare hørt. Jeg har aldri fyrt opp grillen på vinteren. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Kun fyrt opp engangsgriller på vinterstid. Jeg har aldri sett en rev i naturen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Det har jeg, flere ganger. Så en for noen uker siden. Jeg har aldri kysset en kineser. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt matkrig. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Det har jeg. Jeg har aldri hoppet i fallskjerm. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Ikke jeg. Jeg har aldri ringt til Statens Veivesen. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Det har jeg. Men har aldri ringt etter ambulanse... Heldigvis Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Det har jeg gjort flere ganger. Har faktisk ringt til alle nødetatene. Jeg har aldri svelget en vannmelon hel. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) Ha ha ikke jeg heller...Det bare så ut sånn ett par ganger Har aldri smakt på sushi... Endret 2. februar 2019 av Arizona Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett Simpsons-filmen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Ha ha ikke jeg heller...Det bare så ut sånn ett par ganger Har aldri smakt på sushi... Jeg har smakt sushi, men likte det ikke. :sick: Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett Simpsons-filmen. Det har jeg. Jeg har aldri sovet på et bord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå