N-4K0 Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Vindstille er helt greit for meg, bedre enn storm. Jeg har aldri likt erter, selv om jeg tydeligvis pakket i meg erter da jeg var liten. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Er ikke livretten min for å si det slik men kan helt fint spise erter. Jeg har aldri likt grøt. En av svært få matretter jeg ikke spiser. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Det gjør jeg, men det er en av de tingene jeg ikke kan spise pga. laktoseintoleranse. Grøt med rismelk istedet for melk funker selv om det ikke blir helt det samme. Jeg har aldri spist en hel gulost uten noe annet til. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på høsttakkefest Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri sett Harry Potter filmene Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Har kun sett den første. Ikke de andre. Aldri vært begeistret i Harry Potet. Jeg har aldri sett nordlyset på sommer tid. Den er der, bare ikke så synlig på den tiden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Aldri sett noen nordlys i det hele tatt. Jeg har aldri blitt arrestert. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Aldri sett noen nordlys i det hele tatt. Jeg har aldri blitt arrestert. En ting jeg lurer, hvordan kan det gå ann at du aldri har sett nordlyset? Hvis du bor i Norge, da syns jeg det er enda mer rart at du aldri har sett nordlyset. ¦|Men uansett, det er greit. Har heller ikke blidt arrestert. Jeg har aldri rotet i andres søppeldunk. Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri surfet på bølgene Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 En ting jeg lurer, hvordan kan det gå ann at du aldri har sett nordlyset? Hvis du bor i Norge, da syns jeg det er enda mer rart at du aldri har sett nordlyset. ¦| Men uansett, det er greit. Har heller ikke blidt arrestert. Jeg har aldri rotet i andres søppeldunk. Vel det kan jo ha noe å gjøre med at vi bokstavelig talt bor i hver vår kant av landet. Og nordlyset er definitivt et mer vanlig fenomen i din del... Jeg har rotet i andres søppeldunker. Dumpsterdiving er morsomt og anbefales til de som ikke har prøvd. Utrolig hvor mye rart man kan finne Jeg har aldri skrevet et så langt innlegg i denne tråden som jeg gjør nå. Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Ikke jeg heller Ser vi postet samtidig Mr supergomp Jeg har aldri dykket med dykkerutstyr Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Ja så det jeg også Ikke jeg heller. Har ikke lyst til å prøve heller. Jeg har aldri tisset på strømgjerde. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Tror jeg har gjort det når jeg var liten. Jeg har aldri mumifisert meg selv i piggtråd. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett en skrekkfilm på kino. Kun hjemme. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri surfet på bølgene Jeg har surfet på småe bølger for lenge lenge siden, når jeg var barn. :wee: I min voksen alder har jeg ikke gjort det. Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett en skrekkfilm på kino. Kun hjemme. Det har jeg mange ganger. Jeg har aldri sett et nesten rein krim film på kino. Interesserer meg heller ikke. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Det har jeg. Jeg har aldri vært i toppen av en skyskraper. Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri spist blodpudding Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt behov for å lære meg russisk. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri forsøkt naken-bading om vinteren. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt bitt av en struts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå