Pliscin Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Nei tror ikke det. Jeg har aldri spist på en indisk restaurant. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Det har jeg. Jeg har aldri vært på sydenferie. Altså Gran Canaria, Tyrkia, Mallorca osv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt spy syka i nesten to uker i strekk. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tatt mat fra noen. Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Hmm.. Ikke uten dems samtykke, nei. Jeg har aldri drukket rett fra samme flaske som en annen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Har gjort det med en person, gjør det ellers aldri. Dele ting slikt med andre er helt uaktuelt. Jeg har aldri hatt en Nintendo 64 Endret 10. november 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Jeg har en Nintendo 64. Jeg har aldri hatt orginale NES konsollen. Har kun Mini utgaven av den. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri skutt med en kanon. Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri skutt med våpen av noe slag. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 hmm, soft gun og luftgevær er det nærmeste jeg kommer. Jeg har aldri hatt en stasjonær PC. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Jeg har en stasjonær pc. Jeg har aldri klart å runde absolutt alle spillene mine. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Det har jeg, da jeg ikke har spill. Jeg har aldri vært mer irritert på noen enn det jeg var i dag. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Ikke jeg. Jeg har aldri knust noe i huset mitt i sinne. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Har ødelagt ting i sinne tidligere men det var ikke hjemme i huset. Uten å gå nærmere inn på det enn dette, så hadde jeg en del utfordringer i oppveksten, som gjorde at jeg fort ble frustrert. Jeg har aldri vært redd for å være åpen om meg selv og utfordringer jeg har. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) Ikke jeg. Jeg har aldri knust noe i huset mitt i sinne. Jeg har gjort det. Har ødelagt ting i sinne tidligere men det var ikke hjemme i huset. Uten å gå nærmere inn på det enn dette, så hadde jeg en del utfordringer i oppveksten, som gjorde at jeg fort ble frustrert. Jeg har aldri vært redd for å være åpen om meg selv og utfordringer jeg har. Var det før. Men er ikke det nå lenger. Jeg har aldri vært dopet/høy. Endret 13. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Portugal. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri badet i Svartehavet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri lugget noen i barten. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Ingen andre, enn meg selv. Jeg har aldri lest en hel tykk bok baklengs ord for ord. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært forlover i et bryllup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå