xDominiel Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Hmm.. Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i et "vanlig" forhold som starta gjennom dating. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått uten bukse på bussen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Shorts :b Men neida har ikke gått i underbukse på buss. Jeg har aldri blitt opperert. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri skaffet meg tatovering. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Det har jeg. Jeg har aldri skaffet meg piercing. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Det har jeg, men bare vanlig hull i øret. Jeg har aldri hatt piercing i øyenbryn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg. Jeg har aldri hatt piercing på kjønnsorganet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt linser. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært utendørs i tordenvær. Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Det har jeg og det var skummelt, venta på å få lyn i huet når som helst. Jeg har aldri bada naken i sjøen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt linser. Jeg har faktisk prøvd linser. Men likte det ikke. Det har jeg og det var skummelt, venta på å få lyn i huet når som helst. Jeg har aldri bada naken i sjøen. Ikke jeg heller. Jeg har aldri brukt undertøy laget av godter. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 ikke jeg Jeg har fått sove. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Jeg har faktisk prøvd linser. Men likte det ikke. Ikke jeg heller. Jeg har aldri brukt undertøy laget av godter. Ikke jeg heller. Jeg har aldri drevet med ulovlig gambling. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ikke jeg hellerJeg har aldri vært i USA Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri prøvd akt-tegning. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Mexico. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt ishockey. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Ikke jeg heller. Det nærmeste jeg har spilt er nok innebandy. Jeg har aldri vært en aktiv fotball elsker. Kommer heller ikke til å skje. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Det har jeg. Og kommer alltid til å være det. Jeg har aldri etterlignet en påfugl mens jeg balanserer en håndball på nesen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Ikke jeg heller. Har aldri prøvd å lage en Peacock av mitt egen kjønnsorgan. Se Fanthomas tegneserien, da skjønner du hva jeg menner. Endret 9. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå