Sopptur Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Hva er det? Ikke jeg heller Jeg har aldri skutt et dyr. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist insekt, for å finne ut hvordan det smaker. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Ikke jeg. Jeg har aldri slikket noen i panna. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Ikke jeg heller, frister heller ikke. Jeg har aldri kjørt i fylla. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri fisket flyndre. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri jobbet på Coop. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jeg har prøve jobbet i en matbutikk, men det var ikke Coop. Og aldri mer. Jeg har aldri svelgt min egen tunge. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Niks, det har jeg ikke. Jeg har aldri svelget noen andre sin tunge. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Teller det med røkt elg tunge? Da har jeg det. Ikke det beste jeg har spist da. Jeg har aldri vært på en contry konsert. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på rakfisk-festivalen i Valdres. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Aldri hørt om! Har aldri vært der heller Jeg har aldri vært på Emmaboda-festivalen. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Niks, aldri hørt om den. Jeg har aldri vært på Metallica-konsert. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist en meitemark. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sittet på med helikopter. Lenke til kommentar
Cecili24 Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Ikke jeg heller. Har aldri sett en isbjørn i virkeligheten. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Har kun sett den isbjørn skulptureren i Hammerfest. Men ikke en levende isbjørn. Jeg har aldri pisset i tre timer nesten i strekk. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri holdt en skilpadde. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Det tror jeg mener jeg har gjort, husker ikke. Jeg har aldri vært Venom fan, før nå. Så den filmen i dag på kino. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Aldri sett noe med ''Venom'' alt med superhelter er gravkjedelig. Jeg har aldri snekret sammen en likkiste. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 (endret) Aldri sett noe med ''Venom'' alt med superhelter er gravkjedelig. Jeg har aldri snekret sammen en likkiste. Venom er ikke en super helt. Han er en anti helt. =3 Men uanstt, det er greit at du syns alt med helter er gravkjedelig. ¦D Jeg har heller ikke snekret sammen en likkiste. Jeg har aldri vært med på å bygge en flaggermus kasse/hus. Endret 7. oktober 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå