Scarvo Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tatt en IQ-test. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Det har jeg, har tatt Illustrert Vitenskap sin IQ-test på illvit(dot)no. Fornøyd med resultatet. Jeg har aldri følt meg direkte genial. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Ikke meg heller. Jeg har aldri tisset på meg med vilje. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Texas Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt frastjålet noe av stor verdi. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Jeg har blidt frastjålet, ja. Men ikke av stor verdi. Jeg har aldri vært nær døden opplevelse. I vertfall ikke enda, og håper ikke det skjer heller i ung alder. Endret 25. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt interesse for eventyr-filmer, slik som Harry Potter, Narnia, Ringenes Herre osv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Jeg har sansen for Ringenes Herre og Narnia men ikke Harry Potter. Sånn delvis intresse for eventyr film her. ^^ Jeg har aldri likt krim filmer/serier. Pyraa serien er den eneste jeg kan se på. Usikker på om jeg skrev navnet rett, han etterforskeren med grå hatt og liten snurrebart. Virker som om det er fra 60-70 tallet, tror jeg. Er ikke sikker der. Endret 25. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Jeg har sansen for Ringenes Herre og Narnia men ikke Harry Potter. Sånn delvis intresse for eventyr film her. ^^ Jeg har aldri likt krim filmer/serier. Pyraa serien er den eneste jeg kan se på. Usikker på om jeg skrev navnet rett, han etterforskeren med grå hatt og liten snurrebart. Virker som om det er fra 60-70 tallet, tror jeg. Er ikke sikker der. Det tokk litt tid, nå fant jeg ut hvordan det skrives, Poirot heter tv serien. =3 Endret 25. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Jeg har sansen for Ringenes Herre og Narnia men ikke Harry Potter. Sånn delvis intresse for eventyr film her. ^^ Jeg har aldri likt krim filmer/serier. Pyraa serien er den eneste jeg kan se på. Usikker på om jeg skrev navnet rett, han etterforskeren med grå hatt og liten snurrebart. Virker som om det er fra 60-70 tallet, tror jeg. Er ikke sikker der. Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist kenguru. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt TV-programmer som Kardhasians (usikker på hvordan det skrives) eller Dr. Phil. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Ikke jeg heller. Ser ganske lite på TV. Jeg har aldri likt hufsa i mummidalen. Skummel ting det der. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Hufsa er jo snill. Hun blir oppfattet som slem og skummel, jah. Hun ønsker bare oppmerksomhet. Man får vite om det i den serien, jeg mener jeg husker det var i en av de siste episodene, rett meg gjerne hvis jeg husker feil. Jeg syns hun er en spesiell karakter, ikke akkurat min favoritt heller da. https://no.wikipedia.org/wiki/Hufsa Jeg har aldri likt Child Beauty Pageant, det tv-showet gjør meg sint vær gang jeg ser det. Endret 25. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg skjønner ikke hvorfor noen gidder å følge med på søppel som dette. Jeg har aldri vært med på rype-jakt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri skutt med noe ordentlig våpen. (kun luftgevær) Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) Det har jeg, både hagle og rifle, og mg med rødfis. Jeg har aldri sittet på med et småfly. Endret 28. september 2018 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på fotballkamp i Taiwan. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Det kommer aldri til å skje, liker ikke fotball. Så, samme her. Jeg har aldri vært med i Pride, ivertfall ikke enda. Har veldig løst å stille opp på det en gang i tiden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri låst meg inne i et klesskap før. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri brukket noen ribbein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå