Gå til innhold

Jeg har aldri...-leken

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sansen for Ringenes Herre og Narnia men ikke Harry Potter. Sånn delvis intresse for eventyr film her. ^^

Jeg har aldri likt krim filmer/serier. Pyraa serien er den eneste jeg kan se på. Usikker på om jeg skrev navnet rett, han etterforskeren med grå hatt og liten snurrebart. Virker som om det er fra 60-70 tallet, tror jeg. Er ikke sikker der.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Jeg har sansen for Ringenes Herre og Narnia men ikke Harry Potter. Sånn delvis intresse for eventyr film her. ^^

Jeg har aldri likt krim filmer/serier. Pyraa serien er den eneste jeg kan se på. Usikker på om jeg skrev navnet rett, han etterforskeren med grå hatt og liten snurrebart. Virker som om det er fra 60-70 tallet, tror jeg. Er ikke sikker der.

Det tokk litt tid, nå fant jeg ut hvordan det skrives, Poirot heter tv serien. =3 Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Ikke jeg heller.

Jeg har aldri spist kenguru.

Lenke til kommentar

Hufsa er jo snill. Hun blir oppfattet som slem og skummel, jah. Hun ønsker bare oppmerksomhet.  :dontgetit:  Man får vite om det i den serien, jeg mener jeg husker det var i en av de siste episodene, rett meg gjerne hvis jeg husker feil. :wee:  Jeg syns hun er en spesiell karakter, ikke akkurat min favoritt heller da.

https://no.wikipedia.org/wiki/Hufsa

Jeg har aldri likt Child Beauty Pageant, det tv-showet gjør meg sint vær gang jeg ser det.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...