MR SPEED Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Ikke jeg eller. Har du spillet så høy musikk naboene dine har klaget. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Nei det har jeg ikke. Jeg har aldri klippet håret til noen andre. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri dyrket mine egne grønnsaker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt grønnefingre. Lenke til kommentar
eplemilo Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Jeg prøver... Jeg har aldri smakt kaviar. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Det har jeg. Jeg har aldri hatt dysleksi. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 (endret) Jeg prøver... Jeg har aldri smakt kaviar. Jeg også, kjempe godt. Kaviar og egg i lag ufattelig godt. Det har jeg. Jeg har aldri hatt dysleksi. Jeg har dysleksi. Den er ikke så synelig nå, som da, da jeg var yngre. Jeg har aldri prøvd syltetøy og salami i lag på brødskiva. Endret 7. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Hvordan er det mulig å ikke ha smakt kaviar, som voksen? Hmm.. enig, egg og kaviar er digg! Du, dysleksien din er meget synlig nå, det må jo ha vært krise da du var yngre,. men det er som Gomp (?) sier, den er nesten sjarmerende når du skriver. Jeg blir vanligvis irritert på gjentagende feilskriving, men så tenker jeg som så: Jeg har dyskalkuli. Dvs tallene stokker seg når hjernen må regne selv, og jeg er ikke «dummere» enn andre fordet.. Jeg tar «intelligensen» igjen på andre områder så du er god nok som du er, Dark Seeds, sånn hvis du var i tvil. Og fantasien din er noe for seg selv, bra lesning Syltetøy og salami høres rart ut. Ikke prøvd, men kanskje jeg skulle prøve det Jeg har aldri likt slanger og insekter med 4+ bein. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Hvordan er det mulig å ikke ha smakt kaviar, som voksen? Hmm.. enig, egg og kaviar er digg! Du, dysleksien din er meget synlig nå, det må jo ha vært krise da du var yngre,. men det er som Gomp (?) sier, den er nesten sjarmerende når du skriver. Jeg blir vanligvis irritert på gjentagende feilskriving, men så tenker jeg som så: Jeg har dyskalkuli. Dvs tallene stokker seg når hjernen må regne selv, og jeg er ikke «dummere» enn andre fordet.. Jeg tar «intelligensen» igjen på andre områder så du er god nok som du er, Dark Seeds, sånn hvis du var i tvil. Og fantasien din er noe for seg selv, bra lesning Syltetøy og salami høres rart ut. Ikke prøvd, men kanskje jeg skulle prøve det Jeg har aldri likt slanger og insekter med 4+ bein. Jeg nevnte ikke at dysleksien min er helt borte. Man vil oppleve det selv i dag. Jeg har verken ikke frykt eller redd for reptiler og insekter. Jeg syns dem er fasinerende. Jeg har aldri vært på strippeshow. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Ikke jeg eller Jeg har aldri drikke 50 liter vann på en dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 (endret) Jeg mener at jeg har klart å drikke 2 litter på en dag, men det er lenge siden. Men ikke 50 L. Jeg har aldri spist/drukket 70.000 kalorier på en dag. Endret 8. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Det håper jeg virkelig ikke noen mennesker noen gang har gjort Jeg har aldri hatt IPhone Lenke til kommentar
eplemilo Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Det har jeg. Jeg har aldri hoppet i fallskjerm Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tatt sol! Og det er på grunn av filmen Final Destination.. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Ikke jeg heller. Har sett den filmen og scenen ja, men tror ikke du skal være redd for at noe slikt skjer med deg. Jeg har aldri fått sparken fra en jobb. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 (endret) Ikke jeg eller. Jeg har aldri drikket over 7 liter cola på en dag. Endret 8. mai 2018 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Ikke jeg heller. Drikker lite brus generelt. Jeg har aldri slått noen i hodet med vilje. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt slått ned, og fått blåveis. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri betalt for å trene på et treningsstudio. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Det har jeg, men aldri mer enn 80kr i måneden Jeg har aldri bodd over lengre tid i en høyere etasje enn 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå