Scarvo Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Tror jeg har gjort det en gang når jeg med barneskolen var på besøk hos Hennig Olsen is. Jeg har aldri likt ostepop Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg får avogtil cravings på ostepop. Jeg har store blodårer på hendene når det er sykt varmt eller jeg bærer tungt. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Jo de vises ganske greit om de er pumpet opp med blod. Regelmessig trening gjør at de blir større. Jeg har aldri satt ei sprøyte på meg selv. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært god til å danse. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Tror jeg er midt på treet. Jeg har aldri vært fornøyd med vekta mi. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Det er jeg, den er stabil uansett hvor mye jeg spiser Jeg har aldri betalt for og gå tur i skogen/fjellet noen plass. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Heldige deg, skulle ønske jeg var like fornøyd. Ikke jeg heller, men har blitt betalt for å gjøre det faktisk. Jeg har aldri bevisst sviktet en venn for egen vinning. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt den moderne tiden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Litte gran det samme her også. Både fasinerende og skummel på samme tid. Jeg har aldri likt at teknologien springer fra oss, og fortere vil den springe. Føler at jeg henger langt etter den allerede. :hm: Endret 20. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Tja. Har et greit forhold til teknologien. Men hadde ikke skadet at folk tilbringer mer tid utendørs fremfor å sitte foran mobil/pc. Jeg har aldri vunnet i lotto. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Det har jeg. Jeg har enda ikke klart å vinne i Magic The Gathering: Arena Of The Planeswalkers. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist en sokk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Æsj, nei. Jeg har aldri eksploderende sint. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Det har jeg, dessverre. Heldigvis en sjelden affære. Jeg har aldri drevet med fluefiske. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Det har jeg, dessverre. Heldigvis en sjelden affære. Jeg har aldri drevet med fluefiske. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Ikke jeg. Liker heller å bitte fluer enn å fluefiske. Jeg har aldri likt å strikke. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 «bitte» fluer, hva er det? Jeg har aldri kunnet strikke. Jeg har aldri bodd i en villa. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 (endret) «bitte» fluer, hva er det? Jeg har aldri kunnet strikke. Jeg har aldri bodd i en villa. Fluebinning, da bitter man fluer. Jeg har heller ikke bodd i en villa. Jeg har aldri møtt på Lene Alexandra i virkeligheten. Endret 22. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 «bitte» fluer, hva er det? Jeg har aldri kunnet strikke. Jeg har aldri bodd i en villa. Fluebinning, da bitter man fluer. Jeg har heller ikke bodd i en villa. Jeg har aldri møtt på Lene Alexandra i virkeligheten. Ikke jeg heller. Men hun virker ganske koselig, sånn på videoklipp. Jeg har aldri vært med på en spisekonkurranse. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri planer om å tisse i kaffen til noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå