Pliscin Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kunnet nasjonalsangen vår. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg kan nasjonalsangen. Både den norske og flere andre. Jeg har aldri vært inne på Stortinget. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri kunne pratet på et språk i Afrika. Endret 10. april 2018 av Sopptur Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Kan naturligvis ikke flytende, men kan snakke enkelte setninger og ord på Swahili og Kinyarwanda. Jeg har aldri blitt påkjørt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Kommer ann på hvordan påkjørt du mener: Hvis du mener, jeg kjører bil, så bli påkjørt. Da er svaret, ja det har kjedd her. Hvis du mener, jeg som fotgjenger/sykkelist. Da er svaret, aldri skjedd. Har aldri spist havhest egg. Men jeg har spist vanlig måke egg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ganske sikker på at jeg ikke har spist sjøhestegg. Jeg har aldri vært innlogget her på diskusjon.no via mobil. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri opprettet en trolletråd på Kvinneguiden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ganske sikker på at jeg ikke har spist sjøhestegg. Jeg har aldri vært innlogget her på diskusjon.no via mobil. Havhest er en fugl. Sjøhest er den som lever i havet. Havhest Sjøhest Ikke jeg heller. Jeg har aldri opprettet en trolletråd på Kvinneguiden. Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett en sjøhest i virkeligheten. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Tror jeg har sett sjøhest i virkeligheten, muligens da jeg var i USA. Kan hende det bare var en drøm. Jeg har aldri ment at Tinder er et bra sted å henge. Endret 10. april 2018 av Sopptur Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Jeg har aldri vært på Tinder. Jeg har aldri hatt hull i tennene. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri visst at folk med downs syndrom ikke kan få barn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Faktisk ikke jeg heller før du sier det her. Jeg har aldri falt ned fra en stige. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri klart å være vegetarianer. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Aldri prøvd, ikke skal jeg prøve heller. Jeg har aldri bestilt mat hjem på døren. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Ikke jeg heller Jeg har aldri spilt Fortnite Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært god på å balansere. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Jeg er i utgangspunktet ok på det, men jo mer jeg trener jo raskere progresjon får jeg. Jeg har aldri vært så sint at jeg har knust en gjenstand. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Det har jeg. Håper aldri jeg opplever å bli så sint flere ganger. Jeg har aldri stukket fingeren i rompa til en fremmed person. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Jeg er i utgangspunktet ok på det, men jo mer jeg trener jo raskere progresjon får jeg. Jeg har aldri vært så sint at jeg har knust en gjenstand. Sjeldent jeg blir så sint. Det har jeg. Håper aldri jeg opplever å bli så sint flere ganger. Jeg har aldri stukket fingeren i rompa til en fremmed person. Jeg har gjort det på meg selv, men aldri på en vilt fremmed person. :blush: Jeg har aldri likt kaffe. :yucky: Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) Jeg likte det aldri fram til jeg begynte i en jobb hvor jeg måtte servere kaffe tidlig på morran til kunder. Ble en slurk her og en slurk der for å våkne litt, og nå liker jeg det. Jeg har aldri spydd i en taxi! Endret 11. april 2018 av Sopptur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå