WeirdFace Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 ikke jeg heller. Jeg har aldri brutt meg inn på en politi-stasjon. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri aldri mistet en kattunge i bakken ved et uhell. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Det har jeg. Jeg har aldri gått i spagaten. Jeg har faktisk en gang i mine yngre tider klart å gå ned i begge spagatan Vanlige og kvinnespagaten. Men nå, nei. Nå i dag klarer jeg ikke det. Jeg har aldri sovet under 8 timer i natt. Jeg har mistet en katt ved et uhell. Men det var ikke en kattunge da. En full voksen katt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Jeg har ikke mistet noen katt, eller noe annet dyr. Jeg har aldri vært supersosial Endret 9. april 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Det har jeg alltid pleid å være, men har fått mindre behov for det de siste årene. En balansegang er fint. Jeg har aldri vært en person som er særlig glad i å være singel. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Haha det er vanskelig for meg å svare på da jeg har vært singel hele livet (!) Jeg har aldri jobbet på et sykehjem. 1 Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ikke jeg heller, men har lyst til det. Jeg har aldri ansett meg selv som en spesielt handy person. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt dyttet ut i et basseng. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Det har jeg, til og med blitt nesten druknet av en guttunge da jeg var 8 år. Dårlig minne Jeg har aldri blitt spydd på slik at jeg ble ordentlig.... nedspydd. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Det har jeg av min lillebror. Jeg har aldri vært bevisstløs i en lengre periode. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Det har jeg dessverre. Jeg har aldri selv måttet utføre Hjerte-lunge-redning på noen i virkeligheten. Endret 9. april 2018 av Sopptur Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjøpt en enkelt vare for over 10 000 kr. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Det har jeg, men bare en gang. Det var min andre bil, men blir nok mer i fremtiden Jeg har aldri vært strøket på en prøve Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg har strøket på prøver. Jeg har aldri vært på kino alene. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ikke jeg heller, men skulle gjerne gjort det en gang. Jeg har aldri sett en hel skrekkfilm alene på natten. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Det har jeg. Angret etterpå og sov med lyset på (det flaue er at jeg var 17 på det tidspunktet...) Jeg har aldri reddet et menneskeliv. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært døden nær. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri mistet en baby i gulvet. Endret 10. april 2018 av Sopptur Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt ananas på pizza. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg elsker ananas på pizza. Jeg har aldri spist kråke egg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå