Scarvo Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller da jeg ikke har sertifikatet. Jeg har aldri drukket hjemmebrent alkohol. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri melket en ku. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært så full at jeg endte opp i grøfta. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller. Har aldri smakt kenguru kjøtt. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist fritert insekt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller. En dag vil vi alle gjøre det, kansje ikke i vår genrasjon. Jeg har aldri lyst med en grønn laser mot et flyvende passasjerfly. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt en annen hårfarge en svart. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Det har jeg. Jeg har aldri sett et spøkelse før. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke sett, bare hørt. Jeg har aldri låst døren til huset mitt hver eneste natt. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 What, jeg trur deg ikke. Haha. Jeg har da glemt å låse døra noen ganger. Jeg har aldri smakt på hunde -eller kattemat. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 What, jeg trur deg ikke. Haha. Jeg har da glemt å låse døra noen ganger. Jeg har aldri smakt på hunde -eller kattemat. At jeg har hørt spøkelser? Har det Jeg har smakt kattemat... Jeg har aldri vert inne på et mentalsykehus. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Jeg er åpen for at det finnes noe hinsides vår verden, men at du har hørt lyder som du vet tilhører spøkelser? Skummelt Jøss, hvordan smakte det? Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett en skrekkfilm uten å skvette. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Det har jeg. Jeg har aldri lest en roman. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sugd på kuas jur. :tease: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Jeg er åpen for at det finnes noe hinsides vår verden, men at du har hørt lyder som du vet tilhører spøkelser? Skummelt Jøss, hvordan smakte det? Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett en skrekkfilm uten å skvette. Var creepy ja. Smakte ikke noe særlig, var bare en eller 2 slike biter, tørr mat. Har aldri sugd på en ku sine jur nei... Jeg har aldri fyrt i vedovnen min i dag. 10 grader ute/inne er nok. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sugd mine egne tær. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Aldri jeg heller. Jeg har aldri overnattet utendørs i sovepose. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Det har jeg Jeg har aldri blitt slått i ansiktet Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Det har jeg. Jeg har aldri gått i spagaten. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ikke jeg heller, er stiv som en tømmerstokk. Jeg har aldri brukt motorsag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå