Sopptur Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri enda vært i Møre og Romsdal. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Det har jeg. Kun Finnmark + Sogn og Fjordane jeg ikke har vært i av norske fylker. Jeg har aldri vært i Stockholm. Mange ganger i Sverige men aldri i hovedstaden. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri døgnet for å se film eller serie. Lenke til kommentar
Hjeeeelp Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Jeg har døgnet for å se på film eller serie. Jeg har aldri vært forelsket. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Å, det har jeg. Jeg har aldri vært i forhold med ei jente. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Det har jeg. Jeg har aldri stått opp om natten for og spise mat. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Det har jeg gjort flere ganger. Senest i natt faktisk. Jeg har aldri vært med på et LAN Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 (endret) Bare hopp over meg. Det er greit. Ikke jeg heller. Jeg har aldri døgnet for å se film eller serie. Det har jeg. Har sett alle Heroes seriene igjenom en hel natt til neste natt. Det har jeg gjort flere ganger. Senest i natt faktisk. Jeg har aldri vært med på et LAN LAN!! Hva er det for noe? :huh: Endret 6. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Det har jeg gjort flere ganger. Senest i natt faktisk. Jeg har aldri vært med på et LAN Ikke jeg heller, men det hadde sikkert vært ganske artig. Jeg har aldri vært i Thailand. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt sex med en asiatisk jente. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri våket natt til i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri kledd meg ut som en drag-queen Endret 7. april 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Er det lørdag kveld folkens? Ikke jeg heller. Jeg har aldri kledd meg ut som en drag-queen Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i en krangel/slåsskamp i den grad at noen faktisk skadet seg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett en rev i virkeligheten Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Det har jeg. Jeg har aldri vert blant folk en enste helg i år. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Det har her. Jeg har aldri vært på Munch-museet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg. Jeg har aldri tørket busene mine på andre mennesker. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sovnet på toget, og havnet på ukjent sted... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg har sovnet på toget men alltid våknet i tide. Buss derimot... Jeg har aldri grått i armene til en politimann Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri fått parkingsbøter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå