Scarvo Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Jeg har aldri hatt en firkant. Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist hai. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri eid min egen husbåt. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ei har jeg. Jeg har aldri klipt neglene mine med en vanlig saks. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri eid min egen husbåt. Det hadde vært artig å hatt, og ha sitt hjem på en husbåt. Ei har jeg. Jeg har aldri klipt neglene mine med en vanlig saks. Det har jeg når jeg ikke hadde neglekliper. Men jeg gjør ikke det nå lenger. Jeg har aldri sovet 7 timer i natt. Endret 4. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ikke jeg. Jeg har aldri fulgt med på Paradise Hotel Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri krasjet med motorsykkel. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kledd meg ut som pirat på en temafest. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri klæd meg i en prinsesse kjole i en barnekarnevall. Tanken har vært der for å gjøre det, ja. Endret 4. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Ikke jeg heller. I mitt hode så har ikke menn i midten av 30-årene utkledd i prinsessekjole noe å gjøre i et barnekarneval SCM Jeg har aldri gått med slåbrok. Endret 5. april 2018 av Pliscin Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hoppet i fallskjerm. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri brukket et bein. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått på glødende kull. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri drukket en flaske vodka i en slurk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Ikke jeg heller. I mitt hode så har ikke menn i midten av 30-årene utkledd i prinsessekjole noe å gjøre i et barnekarneval SCM Jeg har aldri gått med slåbrok. Jeg snakket om den aldren jeg var i, ikke den alderen jeg er i nå. Ikke jeg heller. Jeg har aldri drukket en flaske vodka i en slurk. Ikke jeg heller, kommer heller ikke til å gjøre det. Jeg har aldri likt bryst hår. Jeg aksepterer at andre har det. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Har aldri hatt noe forhold til brysthår. Altså aner jeg ikke om jeg "liker dem" eller ikke. De er bare der... Jeg har aldri vært i en operasjonssal. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Vært heldig så langt i livet og sluppet det. Har ikke sett noen bli operert heller, bortsett fra på TV. Jeg har aldri datet noen over 30 år. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri jobbet i en klesbutikk Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt ekstremt sterk krydret mat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 (endret) Jeg er glad i sterkt og krydret mat.Jeg har aldri vært i Sola (Kommunen Sola) Endret 6. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Det har jeg. Jeg har aldri vært i Sogn og Fjordane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå