WeirdFace Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist mine egne nesebuser... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Jeg må faktisk innrømme at æ.... :blush: Har aldri spist min egen ørevoks. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Har verken spist mine egne buser eller ørevoks. Æsj Jeg har aldri sett en ekte blekksprut før. Kun på TV og bilder. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Har verken spist mine egne buser eller ørevoks. Æsj Jeg har aldri sett en ekte blekksprut før. Kun på TV og bilder. Ikke jeg heller. Har aldri spist fett laget som legger ser ved glansen når tassen blir skitten. :rofl: Endret 7. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 ... ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i et begravelse til et barn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Har heller ikke vært på barnebegravelse. Jeg har aldri deltaker i norske talenter. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært muslim Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært buddhist. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Niks. Jeg har aldri strøket på en oppkjøring. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Mtp at jeg ikke har lappen... ikke jeg heller. Jeg har aldri falt ned fra et tak. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) Jeg har falt ned fra andre etasjen, det har jeg. Men aldri ned fra en tak. Har aldri vært på en black metall konsert. Kunne gjerne tenkt det å sett favoritt gruppen min Cradle Of Filth live. Endret 8. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Vert på veldig mange BM konserter, ikke COF da. Jeg har aldri vert på jobb om natten. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sittet fast i et hull. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Aldri jeg heller. Jeg har aldri sovnet på bussen, og mistet holdeplassen jeg skulle av... Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Har sovnet på buss, men aldri misset holdeplassen. Jeg har aldri tatt en tatovering. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Aldri jeg heller. Jeg har aldri sovnet på bussen, og mistet holdeplassen jeg skulle av... Det har faktisk jeg. Har sovnet på buss, men aldri misset holdeplassen. Jeg har aldri tatt en tatovering. Jeg har tattovering. Har aldri vert sjalu. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt bil eller annet motorkjøretøy i fylla. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Jeg har kjørt bil og motorsykkel, men aldri i fylla. Jeg har aldri hatt trekant. Har vært artig å prøvd. Endret 10. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått over en planovergang like før toget kommer. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt i over 100km/t og punktert et dekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå