WeirdFace Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt noen av de romantiske filmene med Jennifer Aniston. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Ikke jeg heller tror jeg, aldri sett noen av de. Jeg har aldri sett en eneste episode av Game of Thrones. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt solbrent på vinteren. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært sykemeldt fra jobb. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Det har jeg. Har aldri klart å ungå å gå på do på en hel dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Ikke jeg. Jeg har aldri flydd et fly på egenhånd. Endret 4. mars 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Ikke jeg heller. Jeg har egentlig aldri likt musikken til Amy Winehouse. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Ikke jeg heller. Har vel bare hørt en sang, men det er nok. Jeg har aldri brygget noe alkohol selv. Endret 5. mars 2018 av Pliscin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Min bestemor gjorde det når hun var i livet. Men har aldri gjort det selv da. Har aldri besøkt min onkel Idar (pappa sin side). Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Men jeg har ingen onkel som heter Idar. Jeg har aldri produsert min egen eplemost. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri satt fyr på en låve. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Har aldri i verden vært en pyroman. Har aldri i verden elsket den som elsket meg på barneskolen. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg har vært forelsket i flere, og sikkert noen i meg, men å elske noen i så tidlig alder er ganske uhørt. Jeg har aldri vært med i aktiv idrett etter barneskolen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt engelsk på skolen. Har aldri vært interessert i det språket. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 I have, and I enjoyed it as well Jeg har aldri spilt Guitar Hero. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg har spilt guitar hero. Jeg har aldri sugen på rå egg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt jaget av en sint elg Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Ikke jeg heller, heldigvis. Jeg har aldri spist en hel boks iskrem, på en gang... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Det har jeg, meg ingen problem. Kommer også ann på hvor stor boksen er og da. Jeg har klar å spise opp en ca 0,8 L på en dag. Jeg er en iskrem elsker. Har aldri likt lasagne i min voksen alder. Endret 6. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Det har jeg. Elsker lasagne, med salat og hvitløksbaguette til. Jeg har aldri kjørt ATV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå