WeirdFace Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 ikke jeg heller. Jeg har aldri likt Teletubbiene. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Gjorde det sikkert når jeg var liten. Jeg har aldri badet ute på vinterstid Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Det har jeg, badet halv naken i snøen. Men har aldri badet i havet på vinterstid. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på en opera-konsert Det har jeg vært, husker ikke hvilken opera det var, mener det var i Wien eller Praha.. Jeg har aldri skutt Heroin. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på et skirenn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Tror jeg har. Ikke helt sikker. Jeg har aldri slått en jente. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på en opera-konsert Det har jeg vært, husker ikke hvilken opera det var, mener det var i Wien eller Praha.. Jeg har aldri skutt Heroin. Hvorfor hopper du over min? Tror jeg har. Ikke helt sikker. Jeg har aldri slått en jente. Ikke jeg heller. Jeg tar min på nytt, siden den ikke ble besvart. Har aldri badet i havet på vinterstid. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Jeg har aldri badet i havet om vinteren. Jeg har aldri vært særlig interessert i vintersport. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Sånn midt på treet for min del Jeg har aldri vært særlig dyktig i gym. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt å spise mitt eget snørr. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Ikke jeg heller. Sånt er ekkelt. Jeg har aldri rappellert ned fra en bygning. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt mat forgiftet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Ikke jeg heller. Har aldri hatt måne. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på en opera-konsert Det har jeg vært, husker ikke hvilken opera det var, mener det var i Wien eller Praha.. Jeg har aldri skutt Heroin. Hvorfor hopper du over min? Tror jeg har. Ikke helt sikker. Jeg har aldri slått en jente. Ikke jeg heller. Jeg tar min på nytt, siden den ikke ble besvart. Har aldri badet i havet på vinterstid. Tror det var nettproblemer for jeg svarte i god tid på den meldingen.. Så etterheng eller noe av meldinger som ikke jeg så... Sorry, ikke min feil.. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Ikke jeg heller. Har aldri hatt måne. Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett nordlys. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt å gå på lange skiturer.. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått en lang skitur. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Jeg har. Lenge siden nå. Jeg har aldri nappet hår for hår for å bli skallet. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sittet i timesvis for å følge med på OL-løp. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Hvis du mener, se hele OL konstant med nesten uten stopp: Da er svaret: Ikke jeg Hvis du mener noen par timer: Da er svaret: Jeg gjorde det i natt, så på Curling, Norge vs Danmark. Jeg har aldri våknet full. (Da må jo noen sprøyte meg med alkohol mens jeg sover, hvis det skal fungere. En form for en prank) :tease: Endret 18. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå