Skogslik Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Det har jeg, i Marokko når jeg var liten Jeg har aldri grillet ute om vinteren Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Det har jeg, i Marokko når jeg var liten Jeg har aldri grillet ute om vinteren Hvis det er snakk om grilling med normal grill, så har heller ikke jeg det. Men å grille pølser på bål vinterstid har jeg gjort mange ganger Jeg har aldri smakt sennep faktisk. Er det godt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Det har jeg, i Marokko når jeg var liten Jeg har aldri grillet ute om vinteren Hvis det er snakk om grilling med normal grill, så har heller ikke jeg det. Men å grille pølser på bål vinterstid har jeg gjort mange ganger Jeg har aldri smakt sennep faktisk. Er det godt? Jah, jeg elsker sennep. Det er faktisk godt, liker best sterk sennepen da. Bruker det i ostesmørrbrød. Kjempe godt. Anbefaler deg å teste det ut. Hvis du ikke er så glad i sterk mat, da kan du kjøpe søt sennep. Det finnes mange varianter av sennep, grov sennep finns også. :wee: Har aldri sovet i en tre etasje køyeseng. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Ikke jeg eller Jeg har aldri spist 10 kilo tikka Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri overnattet i hengekøye utendørs... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Det har jeg. Jeg har aldri vært medlem i et kor. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Ikke jeg... Jeg har aldri spist en stor sjokoladekake helt alene... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) Mener du på en dag eller igjennom en hel uke? På en dag: Ikke jeg heller Igjennom en hel uke: Ja, det har jeg. Har aldri klart å spiser opp tre store godteposer på en dag, helt alene. Endret 2. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Ikke jeg heller Jeg har aldri vært i USA Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Jeg hakke vært der, og tror heller ikke jeg får green card ełler h a det heter. Jeg har aldri trent med bol. Bare prøvd Annadrol eller hva det var i fylla... Skjønner hvor folk får temperament fra. Jeg og kameraten tok pullops fra gatelysene mens vi prøvde å få skyss fra byen.. kompiser vi praiet i bil skjønte ikke hvorfor vi skreik om vi kunne sitte på og trente midt i gata!..? ? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) Jeg hakke vært der, og tror heller ikke jeg får green card ełler hva det heter. Jeg har aldri trent med bol. Bare prøvd Annadrol eller hva det var en gang i fylla... Skjønner hvor folk får temperament fra. Jeg og kameraten tok pullops fra gatelys og skilter mens vi prøvde å få skyss fra byen.. kompiser vi praiet i bil skjønte ikke hvorfor vi skreik om vi kunne sitte på og trente midt i gata!..? ? Memories.. Endret 2. februar 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Bol!! Hva er bol? Aldri trent med bol. Har aldri i verden hoppet igjenom et knuserlig rute, sånn at den knuses. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Han mener sikkert bol som i boling/steroidebruk. Ikke jeg heller. Jeg har aldri stukket meg på en kniv og fått den 5+ cm langt inn. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt truet på livet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spionert på en naken kvinne. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Hm, ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt full sammen med familiemedlemmer. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Det har jeg, med flere. Er ikke noe i veien med det. Men såklart ikke så full at det har gått galt. Det er faktisk ganske befriende. Jeg har aldri prøvd kokain. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri fullført et helt GTA. Liker mer det å bare kjøre rundt og skape kaos. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Det har jeg. Er ganske sikker på at jeg fullførte Vice City iallefall. Tror ikke jeg runda SA, eller 3. Tok for lang tid, og hadde et på lån. Spilte en del 1 og 2 også, men tror ikke jeg runda de. 4 og 5 har jeg ikke spilt så mye, p.g.a utstyr og delvis fordi andre sjangere appellerer mer. Jeg har aldri brukt mer enn 1000kr på byen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Jeg har aldri brukt 100000kr på byen. Jeg har brukt mer enn 1000kr på byen, da var jeg å kjøpte meg Ps4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå