Gå til innhold

Jeg har aldri...-leken

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jeg, i Marokko når jeg var liten :p

Jeg har aldri grillet ute om vinteren

Hvis det er snakk om grilling med normal grill, så har heller ikke jeg det. Men å grille pølser på bål vinterstid har jeg gjort mange ganger :)

Jeg har aldri smakt sennep faktisk. Er det godt?

Lenke til kommentar

Det har jeg, i Marokko når jeg var liten :p

Jeg har aldri grillet ute om vinteren

Hvis det er snakk om grilling med normal grill, så har heller ikke jeg det. Men å grille pølser på bål vinterstid har jeg gjort mange ganger :)

Jeg har aldri smakt sennep faktisk. Er det godt?

Jah, jeg elsker sennep. Det er faktisk godt, liker best sterk sennepen da. Bruker det i ostesmørrbrød. Kjempe godt. Anbefaler deg å teste det ut. Hvis du ikke er så glad i sterk mat, da kan du kjøpe søt sennep. Det finnes mange varianter av sennep, grov sennep finns også. :wee: :wee:

Har aldri sovet i en tre etasje køyeseng.

91818.jpg

Lenke til kommentar

Jeg hakke vært der, og tror heller ikke jeg får green card ełler h a det heter.

Jeg har aldri trent med bol. Bare prøvd Annadrol eller hva det var i fylla...

Skjønner hvor folk får temperament fra. Jeg og kameraten tok pullops fra gatelysene mens vi prøvde å få skyss fra byen.. kompiser vi praiet i bil skjønte ikke hvorfor vi skreik om vi kunne sitte på og trente midt i gata!..?

?

Lenke til kommentar

Jeg hakke vært der, og tror heller ikke jeg får green card ełler hva det heter.

Jeg har aldri trent med bol. Bare prøvd Annadrol eller hva det var en gang i fylla...

Skjønner hvor folk får temperament fra. Jeg og kameraten tok pullops fra gatelys og skilter mens vi prøvde å få skyss fra byen.. kompiser vi praiet i bil skjønte ikke hvorfor vi skreik om vi kunne sitte på og trente midt i gata!..?

?

Memories..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Det har jeg. Er ganske sikker på at jeg fullførte Vice City iallefall. Tror ikke jeg runda SA, eller 3. Tok for lang tid, og hadde et på lån. Spilte en del 1 og 2 også, men tror ikke jeg runda de. 4 og 5 har jeg ikke spilt så mye, p.g.a utstyr og delvis fordi andre sjangere appellerer mer.

Jeg har aldri brukt mer enn 1000kr på byen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...