Scarvo Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri melket en ku Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Det har jeg, når jeg var liten. Har Skype, men jeg har aldri fått brukt den. Det er ikke mange i min familie som har Skype. :hm: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Jeg har heller aldri fått brukt din skype Jeg har aldri kysset en annen mann Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Monaco. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært ombord på et fly som nødlander Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri prøvd en Dry Martini. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Ikke jeg heller., Jeg har aldri vært i Sør-Korea. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Ikke jeg heller. Kommer heller ikke til å reise til det landet heller. Har aldri prøvd verdens sterkeste chili'en, Carolina Reaper. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Ikke jeg heller. Verdens sterkeste chili akkurat nå er for øvrig Dragon's Breath, dyrket frem ved et "uhell"/tilfelle i Wales. Jeg har aldri vært om bord på en rekonstruert kopi av et klassisk seilskip. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Ikke jeg heller Jeg har aldri vært ombord på en fiskebåt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Ikke jeg heller. Verdens sterkeste chili akkurat nå er for øvrig Dragon's Breath, dyrket frem ved et "uhell"/tilfelle i Wales. Jeg har aldri vært om bord på en rekonstruert kopi av et klassisk seilskip. HVA!! Det må ha skjedd ganske nylig,... --fortsettes ned under-- Ikke jeg heller Jeg har aldri vært ombord på en fiskebåt Det mener jeg har, med pappa, når jeg var liten, tror jeg. Husker ikke helt. ...har aldri vært bortig chillien Dragon's Breath som MK nener. Eller hørt om den før nå. :eek: Endret 25. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Ikke jeg eller. Jeg har aldri spist opp en hel sitron. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått på NAV. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt i musikk-orkester. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Ikke jeg heller Jeg har aldri hoppet ut av en bil i fart Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Har sikkert det i sine yngre dager, men da i relativt lav fart, ikke over 20 km/t. Jeg har aldri hatt en Nokia telefon. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Det har jeg. Jeg har aldri 2 kilo nøtter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Ikke jeg eller. Jeg har aldri spist opp en hel sitron. Det har jeg. Har sikkert det i sine yngre dager, men da i relativt lav fart, ikke over 20 km/t. Jeg har aldri hatt en Nokia telefon. Jeg har også hatt Nokia. Det har jeg. Jeg har aldri 2 kilo nøtter Hva for noe!! Spist, bært, sett, plukket, osv. :hmm: Endret 25. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Ikke jeg eller. Jeg har aldri spist opp en hel sitron. Det har jeg. Har sikkert det i sine yngre dager, men da i relativt lav fart, ikke over 20 km/t. Jeg har aldri hatt en Nokia telefon. Jeg har også hatt Nokia. Det har jeg. Jeg har aldri 2 kilo nøtter Hva for noe!! Spist, bært, sett, plukket, osv. :hmm: Sorry spist glemte å sette inn det ordet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Ikke jeg eller. Jeg har aldri spist opp en hel sitron. Det har jeg. Har sikkert det i sine yngre dager, men da i relativt lav fart, ikke over 20 km/t. Jeg har aldri hatt en Nokia telefon. Jeg har også hatt Nokia. Det har jeg. Jeg har aldri 2 kilo nøtter Hva for noe!! Spist, bært, sett, plukket, osv. :hmm: Sorry spist glemte å sette inn det ordet. Okei Det har jeg. Jeg har aldri 2 kilo nøtter Nei jeg har ikke spist 2 kilo nøtter. Aldri urinert i en hel kvarter i strekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå