TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Ikke jeg heller. Har aldri fot-fisting en kvinne. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Ikke jeg eller Har aldri spist fjesing Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 (endret) Ikke jeg eller Har aldri spist fjesing Hva er en fjesing for noe? Nei glem det. Jeg fant. Nei jeg har heller ikke spist det. Har aldri spist en fritert skarpion. Endret 17. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Ikke jeg eller. Har aldri spist slange, det smaker vist som kylling, har litt lyst å spise slange. Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Det har jeg. Tror det var i Hong Kong. Jeg har aldri brydd meg om "likes". Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Syns det er artig med likes, jeg. Har aldri brukt vanelig skrive/tegne pappir som dopappir. :rofl: Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri prøvd snus Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 (endret) Ikke jeg heller. Har aldri prøvd å koke mat med hjelp av kun få fyrstikker. :rofl: :rofl: Endret 17. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Ikke jeg eller. Jeg har aldri prøvd Cozmo, men det skal jeg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Jeg har heller ikke det. Vet knapt hva det er. Jeg har aldri vært vilt forelsket i ei jente. Litt naturligvis men aldri crazy in love lissom. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Det har jeg. Både på barne skolen, da hadde jeg en drømme kjæreste. Og med min eks, som ikke er den samme jente, når jeg var rund 20 åra. Har aldri vært schizophren. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Ikke jeg heller... Men har hatt en del andre psykiske utfordringer og traumer. Jeg har aldri vært på fisketur før... Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Det har jeg. Men jeg synes egwntlig det var kanskje kjedelige greier... Jeg har aldri spist en meitemark. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Det har jeg (på teambuilding) Jeg har aldri sett en bjørn i virkeligheten (kun på TV) Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Jeg har aldri sett noen bjørn i virkeligheten... Jeg har aldri spilt dataspill mer enn femten timer i strekk... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Det har jeg muligens når jeg var mindre. Jeg har aldri likt oliven. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Ikke jeg har det. Har alldri smakt stekte eple skiver. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Jeg har aldri sett noen bjørn i virkeligheten... Jeg har aldri spilt dataspill mer enn femten timer i strekk... Det har jeg. Spilte Minecraft i 31 timer nesten i strekk mange år tilbake. Og kommer ikke til å slå den heller. Tro meg det var tongt og slitsomt. Det har jeg muligens når jeg var mindre. Jeg har aldri likt oliven. Jeg spiser oliven, bare ikke bar oliven. Den må være blandet i mat, da går den rett ned. Ikke jeg har det. Har alldri smakt stekte eple skiver. Det har jeg. Farlig godt. Har aldri sett gud. Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Jeg har heller ikke sett Gud. Jeg har aldri stått på hendene. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Ikke jeg heller, tør nesten ikke prøve i frykt for å lande på hodet. Jeg har aldri tatt en baklengs salto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå