TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Lasagne er grei mat. Jeg har aldri sett en kamel... Hvis jeg blir servert lasagne, da spiser jeg ikke pastaplatene. Resten går rett ned i høygap. Pastaplatene har en rar konsistens, syns nå jeg. Ikke jeg heller Jeg har aldri vært utenfor Europa.. Ikke jeg heller. Aldri hatt sixpack. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Jeg har vært utenfor Europa. Anbefales på det varmeste. Og jeg har heller aldri hatt sixpack. Mer sixFAT... Jeg har aldri vært spesielt glad i høye lyder (er ganske lettskremt) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Jeg liker ikke høye lyder heller, plagsomt og sikkert skadelig også... Så byggplasser, bylyd osv er ikke min greie... Jeg har aldri vært i Israel.... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Jeg liker ikke høye lyder når jeg skal ligge å sover. Ellers går det greit. Jah, det kan være skaderlig i over tid. Men uansett, jeg har heller ikke vært i Israel. Har aldri vært ved ekvator. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Jeg har vært ved Ekvator. Jeg har aldri blitt bitt av en hund Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Ikke jeg heller, heldigvis... Jeg har aldri overnattet i en snøhule... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Jeg har vært ved Ekvator. Jeg har aldri blitt bitt av en hund Det har jeg. Hunden beit heldig vis ikke så hardt. Ikke jeg heller, heldigvis... Jeg har aldri overnattet i en snøhule... Ikke jeg heller. Har aldri drømt om å bli brannmann. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Ikke jeg heller egentlig. Har aldri hatt kreft Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Ikke jeg heller, heldigvis... Jeg har aldri hatt noen kjønnssykdom. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Ikke jeg heller, som jeg vet om. Jeg har aldri vært i Bodø. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Tror jeg har, er litt usikker. Har aldri sett favoritt musikk gruppa mi med egne øyner. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Kirkenes. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vert deltaker i et skirenn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Kirkenes. Det har jeg når jeg var liten, når søskenbarnet mitt bodde der. Ikke jeg heller. Jeg har aldri vert deltaker i et skirenn. Ikke jeg heller. Har hatt uhell under en solo sexøkt. Men aldri under partner sexøkt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Ingen uhell her.... av den enkle grunn at jeg aldri har hatt sex. #noshame Jeg har aldri sittet i en gravemaskin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Ingen uhell her.... av den enkle grunn at jeg aldri har hatt sex. #noshame Jeg har aldri sittet i en gravemaskin Aldri hatt sex, ikke engang solosex!! Ikke jeg heller. Har aldri vært uti verdensrommet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Ingen uhell her.... av den enkle grunn at jeg aldri har hatt sex. #noshame Jeg har aldri sittet i en gravemaskin Aldri hatt sex, ikke engang solosex!! Ikke jeg heller. Har aldri vært uti verdensrommet. Hvis du mener runking som "solosex" så kan jeg si ja på den. Alle har vel vært 14 en gang. Vanlig sex= Nei. Tro det eller ei Plager meg absolutt ikke. Min tid kommer når den kommer. Jeg har heller aldri vært i verdensrommet. Jeg har aldri fisket krabber Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) Ingen uhell her.... av den enkle grunn at jeg aldri har hatt sex. #noshame Jeg har aldri sittet i en gravemaskin Aldri hatt sex, ikke engang solosex!! Ikke jeg heller. Har aldri vært uti verdensrommet. Hvis du mener runking som "solosex" så kan jeg si ja på den. Alle har vel vært 14 en gang. Vanlig sex= Nei. Tro det eller ei Plager meg absolutt ikke. Min tid kommer når den kommer. Jeg har heller aldri vært i verdensrommet. Jeg har aldri fisket krabber Jah, det er det jeg mener, leke med lille tassen eller lille deg, hva svarte du kaller den for. Fiske krabbe, aldri gjort. Har verken aldri hatt eller spilt spill på en Atari konsoll? Endret 14. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Ingen uhell her.... av den enkle grunn at jeg aldri har hatt sex. #noshame Jeg har aldri sittet i en gravemaskin Aldri hatt sex, ikke engang solosex!! Ikke jeg heller. Har aldri vært uti verdensrommet. Hvis du mener runking som "solosex" så kan jeg si ja på den. Alle har vel vært 14 en gang. Vanlig sex= Nei. Tro det eller ei Plager meg absolutt ikke. Min tid kommer når den kommer. Jeg har heller aldri vært i verdensrommet. Jeg har aldri fisket krabber Jah, det er det jeg mener, leke med lille tassen eller lille deg, hva svarte du kaller den for. Fiske krabbe, aldri gjort. Har verken aldri hatt eller spilt spill på en Atari konsoll? Du har aldri runket? Jeg har aldri spilt på Atari-konsoll nei. Jeg har aldri vært i Russland. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Jeg har heller aldri vært i Russland Jeg har aldri vært på direktesending på Tv2 nyhetene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå