Skogslik Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Aldri vert på noe vorspiel. Jeg har aldri hatt på meg sminke. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Ikke jeg heller... Jeg har aldri likt pizza med oliven på. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Har ikke smakt det men som jeg har nevnt tidligere, jeg er svært lite kresen. Skulle nok spist det uten problemer Jeg har aldri spist røde pølser før, til tross for mange besøk i Danmark Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Aldri vert på noe vorspiel. Jeg har aldri hatt på meg sminke. Det har jeg mange ganger, både når jeg var liten og nå i voksen alder. Ikke jeg heller... Jeg har aldri likt pizza med oliven på. Jeg spiser gjerne pizza med oliven på. Har ikke smakt det men som jeg har nevnt tidligere, jeg er svært lite kresen. Skulle nok spist det uten problemer Jeg har aldri spist røde pølser før, til tross for mange besøk i Danmark Jeg tror jeg har, men er litt usikker. Jeg har aldri gått som dragqueen i offentligheten. Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Planen var å gjøre det i Las Vegas. Men sjappa var stengt. Vet ikke hva jeg følte om det. Jeg har aldri spilt opp alle sparepenga mine i Vegas. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) Aldri vært i Vegas. Så svaret er aldri. Har aldri vært super kristen, da mener jeg å være ekstremt avhengig av kristendommen. Endret 6. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Har heller aldri vært helt super kristen. Jeg har aldri fått avslag på visumsøknad til et annet land Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Ikke jeg heller. Har aldri klart å se absolutt alle norske filmer som er blidt laget her til lands. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Ikke jeg heller... Jeg har aldri stjålet noen kostbare saker fra IKEA... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Har ikke stjålet kostbare saker fra IKEA jeg heller.. Har aldri lekt gjemsel på IKEA (selv om det frister å prøve) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Har ikke stjålet kostbare saker fra IKEA jeg heller.. Har aldri lekt gjemsel på IKEA (selv om det frister å prøve) Ikke jeg heller. Skal jeg og du gjøre det? Har aldri spillt kanonball innendørs i en kjøkken. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har faktisk aldri opprettet noen trolle-tråd på vgd.no Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Har ikke stjålet kostbare saker fra IKEA jeg heller.. Har aldri lekt gjemsel på IKEA (selv om det frister å prøve) Ikke jeg heller. Skal jeg og du gjøre det? Har aldri spillt kanonball innendørs i en kjøkken. Haha klart det! Ikke jeg heller. Jeg har faktisk aldri opprettet noen trolle-tråd på vgd.no Jeg er ikke med på VGD, så ikke jeg heller. Jeg har aldri vært god på skøyter. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Jeg liker heller ikke skøyter... Jeg har aldri likt å kjøre slalåm... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Jeg står aldri på ski, så ikke jeg heller. Har aldri blitt ranet Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Det har jeg. Ble fra tatt peng når jeg var liten, da jeg var på tivolig. Mener jeg husker at jeg hadde en 200 lapp i pengboken, når jeg tokk en karusell, da måtte tingene legges i en kurv. Når jeg var ferdig å ta karusellen, oppdaget jeg at 200 lappen var borte. Har aldri vært fast bunnet i en seng. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Jeg har heller ikke det. Jeg har aldri likt grøt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Jeg elsker grøt, spess rømmegrøt. Likte lasagne når jeg var liten, men aldri i min voksen alder. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Lasagne er grei mat. Jeg har aldri sett en kamel... Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Ikke jeg heller Jeg har aldri vært utenfor Europa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå