TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 (endret) Jeg har hadt en fugl på hode mange ganger. Men bare ikke når jeg bader i sjøen. Har aldri i verden hatt fetisj for at noen skiteter på min ansikt. Du svarte ikke på mitt :/ OBS, sorry. Er litt for ivri her. Jeg har bare hatt en høne på hodet. Aldri en fugl. Jeg har aldri vært i en skyskraper Ikke jeg heller. Ikke glem min: Har aldri i verden hatt fetisj for at noen skiteter på min ansikt. Endret 31. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Det har nok ikke jeg heller hatt Jeg har aldri falt over bord fra en båt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Har falt fra et vindu, men aldri fra en båt. Har aldri likt stefaren min. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Jeg likte og endte opp med å mislike forrige stefaren min, men liker den nåværende. Jeg har aldri drukket 1,5 liter væske på styrten. Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Usikker. Men tror gjerne jeg har gjort det. Jeg har aldri spydd i fylla. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Jeg har aldri vært full, så ikke jeg heller. Jeg har aldri prøvd å lage potetchips selv. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Ikke jeg heller... Jeg har aldri spist rakfisk, på nyttårsaften... Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Ikke spist det på nyttårsaften heller, går i kalkun her. Jeg har aldri blitt skadet av en nyttårsrakett. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Jakka mi har, men ikke jeg. Har aldri spist tako på julaften. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Ikke jeg eller Jeg har aldri møtt the killer, hvem er det Jerry lee lewis. Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri lånt penger fra noen og bevisst unnlatt å betale tilbake fordi jeg ikke likte vedkommende. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Det har ikke jeg heller... Jeg har aldri vært på ferie i en sydendestinasjon (Gran Canaria, Mallorca, Tyrkia osv) Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt i fylla. Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Skulle ønske jeg kunne si det samme. Men hadde en uheldig situasjon på danskebåten for noen år siden. Da kjørte jeg bilen ut av båten og rett til nærmeste bensinstasjon der jeg bøttet nedpå med vann og pølser. IKKE et stolt øyeblikk. Fy skam meg !!!! Jeg har aldri sett en episode av Paradise Hotell. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Ikke jeg heller. Har aldri hatt andre bilmerker en Ford. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Det har jeg. Jeg har aldri eid en Ford. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg har aldri eid en bil... Jeg har aldri vært på et julebord Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Det har jeg. Jeg har aldri hatt sex med en mann. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Ikke jeg heller. Er det noen som aldri har vært edru? Jeg har altids vært edru. :tease: Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Det finnes av de, men det er ikke meg. Er heller mye edru og litt ikke fullt så edru. Helger og ferier er utsatte dager... Jeg har aldri vært på et dårlig vorspiel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå