Skogslik Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Aner ikke hvem det er, så det har ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt en ordentlig vinter jakke. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Aner ikke hvem det er, så det har ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt en ordentlig vinter jakke. Jeg har en ordentlig vinterjakke. Har aldri klart å runde absolutt alle data/konsoll spillene mine. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) Har ikke så mye spill, men har heller ikke klart å runde de jeg har helt. Jeg har aldri spilt poker. Er generelt veldig dårlig på kortspill og sliter med å forstå dem. Endret 29. desember 2017 av Gompemann Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Det har eg Eg har aldri likt ertesuppe Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg liker godt ertesuppe. Jeg har aldri sett noen dø. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Det har jeg. Jeg har aldri hatt en lillesøster. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt bil i et land med venstrekjøring, men jeg har lyst til å prøve. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) Det har jeg. Jeg har aldri hatt en lillesøster. Jeg har fire halv søstre. To på vær sin side av mor og far. Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt bil i et land med venstrekjøring, men jeg har lyst til å prøve. Ikke jeg heller. Har aldri sovet i en knøttliten hus. Endret 30. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg har sovet i et ute dukkehus, var såvidt plass til meg. Jeg har aldri krasjet med hest. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Ikke jeg heller. Har aldri sett Odd Borretzen i live med egne øyne i mitt liv. Litt synn at har har gdt bort da. Til minne til han Odd: Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg har heller ikke sett Odd Børretzen live. Skulle ønske jeg hadde. Jeg har aldri vært bevisst slem mot et dyr. 1 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg drepte en padde med en pinne engang for og være tøff som barn, følte meg som dritt invendig. Jeg har aldri spist hval kjøtt Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri mistet lommeboken eller bilnøklene mine... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) Jeg har heller ikke sett Odd Børretzen live. Skulle ønske jeg hadde. Jeg har aldri vært bevisst slem mot et dyr. Det har jeg, jeg er med glede slem med myggen, den knerter jeg med en gang. XP PS: Nei, har heller ikke vært slem med vanelige dyr. Jeg drepte en padde med en pinne engang for og være tøff som barn, følte meg som dritt invendig. Jeg har aldri spist hval kjøtt Det har jeg. Kjempe godt. Ikke jeg heller. Jeg har aldri mistet lommeboken eller bilnøklene mine... Jeg har mistet/rotet vekk lommebokeen, kun hjemme. Har aldri sett live stream i 10-13 timer på en kveld. Kansje jeg kan få det til i dag. Endret 30. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Stockholm. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 (endret) Det har jeg, når jeg var liten. Har alrig hengt meg selv etter fiske kroker, festet til min egen hud. Er ikke sikker på hva den fetisjen heter. Endret 31. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Har bare hatt en fiskekrok i meg. Jeg har aldri hatt en fugl på hode mens jeg bader i sjøen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Jeg har bare hatt en høne på hodet. Aldri en fugl. Jeg har aldri vært i en skyskraper Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Jeg har hadt en fugl på hode mange ganger. Men bare ikke når jeg bader i sjøen. Har aldri i verden hatt fetisj for at noen skiteter på min ansikt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Jeg har hadt en fugl på hode mange ganger. Men bare ikke når jeg bader i sjøen. Har aldri i verden hatt fetisj for at noen skiteter på min ansikt. Du svarte ikke på mitt :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå