WeirdFace Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt en papegøye som kjæledyr! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Jeg aldri har hatt en stor papegøye som Ara, bare kun dverg papegøye, Nymfeparakitt. :wee: Endret 24. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Jeg aldri har hatt en stor papegøye som Ara, bare kun dverg papegøye, Nymfeparakitt. :wee: Jeg har aldri.............TheDarkSeeds - SCM? din tur sover du. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 (endret) Jeg aldri har hatt en stor papegøye som Ara, bare kun dverg papegøye, Nymfeparakitt. :wee: Jeg har aldri.............TheDarkSeeds - SCM? din tur sover du. Det er jo en har aldri der. Les engang til. Du er vant til at er to setninger, ikke rart at du misforsto i farta. Endret 25. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Jeg har heller aldri hatt en stor ara papegøye som kjæledyr. Jeg har aldri spist kenguru Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Har aldri vært i Afrika, heller ikke spist kenguru. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Jeg har vært i fire forskjellige land i Afrika. Gud som jeg savner det! Fantastisk kontinent på alle måter. Jeg har aldri vært i Italia Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Ikke jeg heller, iallefall ikke enda... Jeg har aldri spist kylling på julaften. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Jeg har spist kalkun på julaten, men aldri kylling. Har aldri spist grandis på julaften. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri ært i Russland. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Jeg har heller aldri vært i Russland. Jeg har aldri likt slanger. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt å spise sukkerspinn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg liker sukkerspinn. Har aldri drømt om at jeg har vært tjukk. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Ikke jeg heller tror jeg. Aldri hoppet fra et stupebrett og ned i et basseng/vann Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Det har jeg. Både i basseng og utendørs vann. Jeg har aldri vert pasient på et sykehus. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Ikke jeg heller. Kun pårørende til pasient. Har aldri vært på fjelltur over flere dager. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Det har jeg. Både i basseng og utendørs vann. Jeg har aldri vert pasient på et sykehus. Jeg tror at jeg har, men er litt usikker. Ikke jeg heller. Kun pårørende til pasient. Har aldri vært på fjelltur over flere dager. Det har jeg. Jeg har et rollespill i brettspill utgave, men har aldri fått spilt det. :hrm: Endret 28. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Har aldri spilt et brettspill hvor meg selv er med i spillet. Har aldri strippet foran noen. og da mener jeg ordentlig stripping med dans osv. Ikke bare ta seg av skjorta eller noe lignende, det har vel alle gjort. Endret 28. desember 2017 av Gompemann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Jah, alle har gjort den siste delen du nevner. Men jeg har heller ikke ordentlig strippet. Jeg elsker marsipan, men jeg har aldri spist tonne hvis av marsipan bare på noen få dager. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Er ikke så stor fan av marsipan, så holder inntaket til minimum. Jeg har aldri sett Slade live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå