WeirdFace Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Ikke jwg heller. Jeg har aldri likt lutefisk... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Smakt det en gang, likte det ikke noe særlig. Jeg har aldri betalt for honning (Pappa driver med bier) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Smakt det en gang, likte det ikke noe særlig. Jeg har aldri betalt for honning (Pappa driver med bier) Det har jeg. Kjøper honing i butikken. PS: Skulle gjerne smakt din fars hjemmelagde honing. Jeg har enda ikke lagt meg. Om noen få minutter skal jeg det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Edelstein HÆ!! Jeg tror du er i feil tråd. :ohmy: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Moderatormelding Fjernet sitering av skjult innlegg, Larzen_91. Ikke glem min da. Smakt det en gang, likte det ikke noe særlig. Jeg har aldri betalt for honning (Pappa driver med bier) Det har jeg. Kjøper honing i butikken. PS: Skulle gjerne smakt din fars hjemmelagde honing. Jeg har enda ikke lagt meg. Om noen få minutter skal jeg det. Endret 12. desember 2017 av Larzen_91 Lenke til kommentar
Fried FrenZ Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Ikke jeg heller Jeg har aldri døgnet mer enn fem ganger på et år Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Det har jeg, mer en fem ganger. Ca. 2-3 ganger pr måned. Jeg hører aldri på meg selv. Jeg sa at jeg skulle legge meg om noen minutter, men er enda her. :tease: Endret 12. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Det har jeg, mer en fem ganger. Ca. 2-3 ganger pr måned. Jeg hører aldri på meg selv. Jeg sa at jeg skulle legge meg om noen minutter, men er enda her. :tease: Ha ha Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg har aldri vært på en festival Lenke til kommentar
Antibabbel Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg har vært på masse festivaler Jeg har aldri gått på ski i voksen alder Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Ikke jeg heller faktisk. Jeg har aldri vært på Island Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Ikke jeg heller, enda. Jeg har faktisk aldri drukket hjemmebrent. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Ikke jeg heller. Har aldri opplevd at nordlyset legger seg over hele himmelen, så langt øyet kan se. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Har aldri sett nordlyset så ikke jeg heller. Har aldri falt ned fra garasjetaket Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Jeg har falt ned fra et garasjetak. Jeg har aldri snoket gjennom en venns bad eller soverom uten at de visste det. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Jeg har aldri snoket.. Jeg har aldri kysset en transperson. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 (endret) Ikke jeg heller. Har aldri hatt et forhold med en trenseperson (MTF (Male to female). Jeg skulle ønske jeg hadde. Endret 17. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 (endret) Har aldri hatt et forhold med en trenseperson Jeg har to Trensepersoner som drar vognen min. Jeg har aldri tilbrakt en hel natt i skogen uten ly. Endret 18. desember 2017 av Sleepy Gary 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt en ordentlig bestevenn. (hatt mange gode men ingen jeg kvalifiserer som bestevenn) Men jeg er lykkelig for det om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå