Scarvo Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ikke jeg heller Jeg har aldri vært i Finnmark eller Sogn og Fjordane fylke (vert i resten av landet) Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg har vært i Finnmark 4 ganger. Er innom Sogn og Fjordane flere ganger i året. (vært i alle fylker) Aldri vært i Gotland. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Ikke jeg heller Jeg har aldri vært i Finnmark eller Sogn og Fjordane fylke (vert i resten av landet) Jeg er fra Finnmark. Jeg har vært i Finnmark 4 ganger. Er innom Sogn og Fjordane flere ganger i året. (vært i alle fylker) Aldri vært i Gotland. Ikke jeg heller. Aldri lært Arabisk. 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Ikke jeg eller. Jeg har aldri sunget den amerikanske nasjonalsangen Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Det har jeg (riktig nok for meg selv, ikke på konsert eller lignende) Jeg har aldri smakt whisky (er det godt?) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Mann og aldri smakt whisky? Vel det er en ting du må sette opp på lista di før du dør. Bourbon blended og malt.. En grei rimelig bourbon er Jim Beam En rimelig god blend er Ballantines. En nybegynner malt er Glenfiddich 12 ed Jeg har aldri bodd i Blokk, hadde mine første år i en leiegård på Bjerregårdsgate, det er vel en bygård, eller var. Endret 3. desember 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Khazaa Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 ed Jeg har aldri bodd i Blokk, hadde mine første år i en leiegård på Bjerregårdsgate, det er vel en bygård, eller var. Det har jeg. Aldri igjen... Jeg har aldri vært i biluhell der jeg fikk skylden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg har ikke lappen så det har naturligvis ikke jeg heller. Jeg har vært i Belgia. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Ikke jeg har Har drikke sake Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Aldri gjort, kommer heller ikke til å gjøre det heller. Med andre ord, det er ikke mine type ting før jeg dør. Har aldri feiret jul alene. Men jeg har feiret nytårsaften alene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Ikke jul, men nyttårsaften ja, gjør jeg stort sett hvert år. Har aldri bodd i hus med elektrisk oppvarming. Endret 3. desember 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Det har jeg (tror jeg) Jeg har aldri sett en byggekran bli reist. Plutselig en morgen står de bare der. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) Jeg tror ikke det. Har aldri våket 5 netter på rad med uten søvn. Endret 6. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Ikke jeg har Jeg har aldri spist Blini russike pannekaker. Endret 7. desember 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Det har ikke jeg heller Jeg har aldri brukket noe som helst ben i kroppen Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Det har heldigvis aldri jeg heller. Jeg har aldri vært i Sør-Afrika... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Har vært mange steder i Afrika men landet Sør-Afrika er ikke med på listen (enda) Jeg har aldri hatt kjæreste Endret 7. desember 2017 av Gompemann Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Det har jeg nå Jeg har aldri betalt for noen streaming tjenester Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Betaler på flere... Hele 2 Jeg har aldri eid en McIntosh forsterker... Endret 7. desember 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Det har ikke jeg. Har aldri spillet Fallout 4 vr før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå