MR SPEED Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Ikke jeg eller. Har aldri drikke rein 96% heimebrent Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Det har jeg smakt flere ganger. Jeg har aldri kjørt U-båt. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Ikke jeg heller. Never have I ever gotten a tattoo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Det har jeg. Har aldri spilte spillet E.T. Atari, kommer heller ikke til å spille det. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Det har jeg ikke gjort heller Jeg har aldri spilt Battletoads Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Vet ikke hva det er. Jeg har aldri eid en Amiga data. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett nordlys. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Det har jeg. Hvor på jorda bor du hen? XD LOL Har aldri lest et barne eventyr i min voksne alder. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Det har jeg... for niesene mine. Jeg har aldri hatt kjæreste -_- Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Nå bor jeg mer eller mindre på ekvator, så ikke mulig å se nordlys her, akkurat. Men jeg har da bodd i Norge i 28 år uten å ha opplevd nordlys, så trur ikke det er så uvanlig. Jeg har bodd i, eller rett utenfor, Oslo. Det er kanskje mulig å se nordlys så langt sør, men det er veldig sjeldent. Endret 28. november 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Nå bor jeg mer eller mindre på ekvator, så ikke mulig å se nordlys her, akkurat. Men jeg har da bodd i Norge i 28 år uten å ha opplevd nordlys, så trur ikke det er så uvanlig. Jeg har bodd i, eller rett utenfor, Oslo. Det er kanskje mulig å se nordlys så langt sør, men det er veldig sjeldent. Det er vel mest pga forurensningen, nordlys er det sydpå i Norge, mest synlig på vinter? Jeg tror det er noe for spesielt intresserte, så om det ikke bor en Ødegård ideg så er det ikke sikkert du har fått det med deg. Men I Nordnorge er det sef mer heftig, hyppig og spektakulært enn rundt oslofjorden.. Endret 28. november 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Det har jeg, jeg har også sett nordlys her sør i Norge flere ganger. Det er kanskje mulig å se nordlys så langt sør, men det er veldig sjeldent. Tja vil ikke si veldig sjelden. Viss du følger med på nordlysvarsling og kommer deg bort fra lysforurensing kan man også oppleve nordlys i Oslo området. Fra mars i år I natt var Oslo nordlys-hovedstaden. Hvor ofte forekommer nordlys? Går vi til Syd Norge vil det forekomme noen få ganger per måned, og i Mellom-Europa vil det kunne sees noen få ganger i løpet av et år. Jeg har aldri sett sørlys. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Jeg har heller ikke sett sørlyset. Har aldri blidt rammet av svineinfluensa. Endret 29. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Ikke jeg eller Jeg har aldri kjørt motorsykkel. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Ikke jeg heller... Jeg har aldri vært på Island. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Søstra mi var der i fjor, men jeg har ikke vært der. Jeg har aldri vært sør for ekvator. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Det har jeg Jeg har aldri spist sushi Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Jeg prøvde sushi som smaksprøve i en butikk en gang, fy f aldri mer. Jeg har aldri kjørt i over 250 km/t i en bil før. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Sør-Afrika.. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på en cupfinale i fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå