Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Ikke jeg heller haha de åpner jo ofte i 12-14 tiden Xp Jeg har aldri eid en bil til over 100k. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Aldri jeg heller.. Dessuten... Jeg har aldri eid en bil. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Det har jeg. Jeg har aldri kjørt med henger Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Det har jeg. (Selv om jeg ikke har hengelappen og fikk problemer med å snu haha. Var liten henger som man tydeligvis kunne kjøre uten lappen, men ja ble en morsom historie av det. Kort fortalt løfta vi hengeren etter bilen når vi skulle snu hahaha) Jeg har aldri hatt noen andre konsoller en Playstation. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Det har jeg Sega Master System 2 og Nintendo 64. Jeg har aldri besvimt. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Ikke jeg heller Har aldri spist noe muggent med vilje Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Har sikkert spist noe muggent, ja. Men ikke med vilje her heller. Har aldri troffet Level Up Norge gjenen personlig. Det har jeg Sega Master System 2 og Nintendo 64. Jeg har aldri besvimt. Jeg har besvimt. Det har jeg. (Selv om jeg ikke har hengelappen og fikk problemer med å snu haha. Var liten henger som man tydeligvis kunne kjøre uten lappen, men ja ble en morsom historie av det. Kort fortalt løfta vi hengeren etter bilen når vi skulle snu hahaha) Jeg har aldri hatt noen andre konsoller en Playstation. Jeg har også mange konsoller. Commodore 64, ønsket meg Sega (men fikk i steden for Super Nintendo), Nintendo 64, Nintendo Gamecube, Gameboy Advanse SP, Nintendo DS, Nintendo 3DS, Ps2, Ps3 og Ps4. Endret 2. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Ikke jeg heller, vet ikke hva det er en gang :b Jeg har aldri blitt anmeldt for noe. Jeg har også mange konsoller. Commodore 64, ønsket meg Sega (men fikk i steden for Super Nintendo), Nintendo 64, Nintendo Gamecube, Gameboy Advanse SP, Nintendo DS, Nintendo 3DS, Ps2, Ps3 og Ps4. Nice, har PSP, PS1, to typer PS2 (slim og fat) 2 PS3, (First gen 80gb og 320slim) Og PS4 500gb. Tenker kjøpe PS4 pro etterhvert. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Det har jeg. To ganger. Funnet skyldig begge gangene. Jeg har aldri lånt penger i en bank. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Ikke jeg heller. Jeg har ikke eid en båt med mer enn 125HK. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Bare eid lekebåter Jeg har aldri skrevet eller komponert en sang Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Måtte lage en ny tekst på en allerede eksisterende melodi i musikktimen, men ikke bortsett fra det :b Jeg har aldri blitt kasta av bussen eller toget før. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Ikke jeg heller. Har aldri sett min egen skjelett på en rønken skjerm, borti fra mine egne tenner hos tannlegen. Endret 3. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Det har jeg, flere ganger. Jeg har aldri hatt mareritt i voksen alder. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Det har dessverre jeg... Jeg har aldri drukket meg så full, at jeg var nødt til å kaste opp... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Jeg trengte ikke å drikke meg full får å kaste opp, holdt mer en nok til jeg drakk meg svimmel så opp kast. Har aldri vært ordentlig full. Har aldri blidt berørt igjenom en hel lydbok/bok konstant. Endret 3. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Ikke jeg heller Har aldri solgt et maleri. Altså, ikke selv malt og solgt, og heller ikke videresolgt noe Lenke til kommentar
Khazaa Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist blekksprut. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Det har jeg! Fritert! Det må du absolutt prøve alt som er fritert er jo godt da men.... Jeg har aldri hatt sansen for Alex Rosen Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Aner ikke hvem Alex Rosen er! Jeg har aldri likt rakfisk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå