WeirdFace Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Jeg har heller aldri vært helt sørpe-full noen gang... Jeg har aldri likt musikken til Black Eyed Peas. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 ikke jeg eller Jeg har aldri fyrer med ved Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Fyret med ved? Masse... Jeg har aldri vært på en nudiststrand. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Ikke jeg heller. Har aldri vært nær dødenopplevelse. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Ikke jeg eller. Jeg har aldri vært i tyskland Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Jeg er litt usikker, kansje kjørt igjenom. Har aldri vært på andre siden av jorden. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Mtp at en ball bare har to sider. Utenpå og inni, så er svaret nei. Jeg har ikke det. Med mindre t-banen eller tunneler telles Jeg har aldri brukt stoff Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Jo brukte vel stoff og tekstil når jeg gikk på skolen. Jeg har aldri tatt baklengs salto uten trampoline. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Ikke jeg eller jeg har aldri spist banan med stekt egg sammen. Endret 6. juli 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Stekt egg og banan i lag, aldri prøvd. Sikkert godt, men man vet ikke før man har prøvd. Har aldri jespet i en stor kor, opp mot 7 personer eller flere. Mtp at en ball bare har to sider. Utenpå og inni, så er svaret nei. Jeg har ikke det. Med mindre t-banen eller tunneler telles Jeg har aldri brukt stoff Jeg tenkte sånn som i forhåld til norge, da blir Asia baksiden (andre siden). Men det er greit. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Ikke jeg eller ha ha ha Jeg har aldri spillet DOOM FVR før, er et vr spill Stekt egg og banan i lag, aldri prøvd. Sikkert godt, men man vet ikke før man har prøvd. Har aldri jespet i en stor kor, opp mot 7 personer eller flere. Mtp at en ball bare har to sider. Utenpå og inni, så er svaret nei. Jeg har ikke det. Med mindre t-banen eller tunneler telles Jeg har aldri brukt stoff Jeg tenkte sånn som i forhåld til norge, da blir Asia baksiden (andre siden). Men det er greit. Så det på 4-stjernes middag, de likte det ikke så ikke prøve det jeg skal ikke prøve Endret 7. juli 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Jeg har ikke engang testet VR. Jeg har aldri spilt Twister Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Det har jeg Jeg har aldri vært i Bergen Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Jeg husker ikke om jeg har vært i Bergen.. Men jo jeg har nok vært der i militæret eller som kid... Jeg har aldri knust en mobilskjerm, En ny Nokia 5510 derimot havnet i toalettet og døde. Jeg synes det er funny når jeg ser folk som går rundt med knust skjærm, jeg tenker bare "fylla"... Endret 7. juli 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 ikke jeg eller Jeg har aldri stått på vannski Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Det har jeg. Når jeg var yngre. Har aldri hatt en bursdagsfeiring med opp mot 20000 gjester. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Ikke jeg eller Jeg har aldri drikke med dritings. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Ikke jeg heller, drikker kun til jeg blir svimmel. Har aldri vært på en BDSM klubb. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 ikke jeg eller Jeg har aldri brukt elsykkel før. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri dyttet en stikkpille inn i min egen tut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå