Gå til innhold

Jeg har aldri...-leken

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3d helicopter!! Er det spill opplegg..eller? Hem :hmm: :hmm:

Ikke jeg heller.

Har aldri aldri ALDRI i verden vært med på en meneske centipede lek.  :dontgetit: Jah, du leste rett, lek. :dontgetit:

Jeg elsker ikke tranten(munnen) så mye. Tror ikke jeg har lekt med den noen gang faktisk

Jeg har aldri spydd i eller som resultat av katusellkjøring.

Oja, du tokk den veien du. Det er greit. Jeg tenkte ikke på den veien. XD rofl. :rofl: :rofl:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Ikke jeg heller.

Har aldri aldri ALDRI i verden vært med på en meneske centipede lek.  :dontgetit: Jah, du leste rett, lek. :dontgetit:

Jeg elsker ikke tranten(munnen) så mye. Tror ikke jeg har lekt med den noen gang faktisk

Oja, du tokk den veien du. Det er greit. Jeg tenkte ikke på den veien. XD rofl. :rofl: :rofl:

Lenke til kommentar

Ikke jeg heller.

--forkortet ned--

Du glemte å si "nei jeg har aldri", og komme med din aldri. Hemm :hmm:

Lenke til kommentar

ikke jeg eller

jeg har aldri spist tikka mitt på natten.

Ikke jeg heller.

--forkortet ned--

Du glemte å si "nei jeg har aldri", og komme med din aldri. Hemm :hmm:

Du har helt rett jeg er glemsk, men det kommer av en sykdom som jeg har det er min epilepsi som sørger for att jeg husker dårlig, :)

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Ikke jeg heller

Jeg har aldri stupt fra et stupebrett

Det har jeg, men jeg tar heller spikeren fra 10 meter. Og liker ikke 10 meter..

Jeg har aldri fløyet i ballong.. Men det er noe jeg kunne tenkt meg å gjøre før jeg dør. Heller det enn fallskjerm.

Lenke til kommentar

Jeg har blidt frastjålet peng, men aldri lommeboka eller en mobil. Når jeg var på Tysenfryd som barn, ble jeg frastjålet en to-hundrelapp som jeg hadde i lommeboka. (Mener at det var en to-hundre lapp) :hrm:

Har aldri vært sørpe-full. Drikker kun til jeg blir svimmel, da stopper jeg å drikke.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...