MR SPEED Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 ikke jeg eller Jeg har aldri flydd 3d helicopter rc, Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 (endret) 3d helicopter!! Er det spill opplegg..eller? Hem :hmm: Ikke jeg heller. Har aldri aldri ALDRI i verden vært med på en meneske centipede lek. Jah, du leste rett, lek. Jeg elsker ikke tranten(munnen) så mye. Tror ikke jeg har lekt med den noen gang faktiskJeg har aldri spydd i eller som resultat av katusellkjøring. Oja, du tokk den veien du. Det er greit. Jeg tenkte ikke på den veien. XD rofl. :rofl: Endret 29. juni 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 3d helicopter!! Er det spill opplegg..eller? Hem :hmm: Ikke jeg heller. Har aldri aldri ALDRI i verden vært med på en meneske centipede lek. Jah, du leste rett, lek. Jeg elsker ikke tranten(munnen) så mye. Tror ikke jeg har lekt med den noen gang faktisk Jeg har aldri spydd i eller som resultat av katusellkjøring. Oja, du tokk den veien du. Det er greit. Jeg tenkte ikke på den veien. XD rofl. :rofl: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 3d helicopter!! Er det spill opplegg..eller? Hem :hmm: Ikke jeg heller. Har aldri aldri ALDRI i verden vært med på en meneske centipede lek. Jah, du leste rett, lek. Jeg elsker ikke tranten(munnen) så mye. Tror ikke jeg har lekt med den noen gang faktisk Jeg har aldri spydd i eller som resultat av katusellkjøring. Oja, du tokk den veien du. Det er greit. Jeg tenkte ikke på den veien. XD rofl. :rofl: --forkortet ned-- Du glemte å si "nei jeg har aldri", og komme med din aldri. Hemm Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 (endret) ikke jeg eller jeg har aldri spist tikka mitt på natten. 3d helicopter!! Er det spill opplegg..eller? Hem :hmm: Ikke jeg heller. Har aldri aldri ALDRI i verden vært med på en meneske centipede lek. Jah, du leste rett, lek. Jeg elsker ikke tranten(munnen) så mye. Tror ikke jeg har lekt med den noen gang faktiskJeg har aldri spydd i eller som resultat av katusellkjøring. Oja, du tokk den veien du. Det er greit. Jeg tenkte ikke på den veien. XD rofl. :rofl: --forkortet ned-- Du glemte å si "nei jeg har aldri", og komme med din aldri. Hemm Du har helt rett jeg er glemsk, men det kommer av en sykdom som jeg har det er min epilepsi som sørger for att jeg husker dårlig, Endret 29. juni 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Det har jeg. Jeg har aldri fått bot. Tenker da farts-, parkeringsbot etc.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 (endret) ikke jeg eller Jeg har aldri digget jokke og Valentinerne å musikken i voksen alder. Endret 29. juni 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Ikke jeg heller... Jeg har aldri væet med på painball-krig. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 ikke jeg eller Jeg har aldri kjørt go-kart Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist en halvkilo marsipan på en gang. En venn gjorde det og var dårlig i magen et par dager etterpå Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Jeg har heller ikke spist så mye marsipan, noen gang.. Jeg liker egentlig ikke marsipan noe særlig... Jeg har aldri sovet mer enn femten timer i strekk... Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Det har jeg. Persen er 17 tror jeg Jeg har aldri knekt et ben Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Ikke jeg eller Jeg har aldri spist hai før Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Det har ikke jeg heller... Jeg har aldri falt ned fra ett tak. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Ikke jeg eller Jeg har aldri spist snegler før. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Ikke jeg heller, heldigvis. Jeg har aldri vært medlem av Mensa. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Ikke jeg heller Jeg har aldri stupt fra et stupebrett Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Ikke jeg heller Jeg har aldri stupt fra et stupebrett Det har jeg, men jeg tar heller spikeren fra 10 meter. Og liker ikke 10 meter.. Jeg har aldri fløyet i ballong.. Men det er noe jeg kunne tenkt meg å gjøre før jeg dør. Heller det enn fallskjerm. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Det har ikke jeg heller gjort... Jeg har aldri blitt frastjålet lommebok eller mobiltelefon. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 (endret) Jeg har blidt frastjålet peng, men aldri lommeboka eller en mobil. Når jeg var på Tysenfryd som barn, ble jeg frastjålet en to-hundrelapp som jeg hadde i lommeboka. (Mener at det var en to-hundre lapp) Har aldri vært sørpe-full. Drikker kun til jeg blir svimmel, da stopper jeg å drikke. Endret 1. juli 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå