Gå til innhold

Jeg har aldri...-leken

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke jeg heller, men hvorfor skrive noe ingen har gjort?

Jeg har aldri drukket urinen til Jesus.....

Jeg har aldri hatt sex i et fly.

Det kan det godt hende noen i dag har gjort, ikke direkte, men de samme vannmolekylene. Tenk deg at han pisser på bakken i ørkenen. Det fordamper, kanskje havner i en sky, kanskje regnet havner i noens drikkevann. Vann forlater aldri jorden, bare skifter form.

Ikke jeg heller...

Jeg har aldri spist et helt brød på en dag.

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Jeg har drukket energidrikk med altfor mye forskjellig alkohol. Fjortis er en ting :p

Jeg har aldri kastet pai på noen, men det var artig å kline en hel sjokoladekake i trynet på min X :p (Hun synes det var gøy så det var ikke kakens skyld at det ble slutt :p )

Lenke til kommentar

Jeg spiser lite pai...

Men til de andre, jeg har gjerne drukket pepsi max før frokost, jeg har drukket whisky og irish cofee i en ganske sterk blanding etter en bedre frokost.. Det var sinnsykt kult, men kameraten var litt uheldig med det som skulle OPP igjen på baren senere på dagen.... :)

Ekte 60% god hjemmebrent må bare oppleves, det er godt og går rett i blodet.

Sett det inn på sjekklista di på 100 ting du må gjøre før du dør, dersom du ikke klarer å skaffe så ta en tur til Trondheim eller helst nord-norge der dette er traddisjon, en god vennlig kultur der folk ikke låser dørene, og kommer uanmeldt for å hilse på og ta en kaffe å prate skit, eller en karskk.

Jeg har aldri spilt World of Warcraft, men gav det i julegave til bestekameraten min engang, en sånn elkjøp pakke av den nyeste versjonen med ekstra våpen....

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...