Skogslik Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Det har jeg, eier en PS4. Jeg har aldri drukket brus til frokost Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Hvem vil innrømme at de har gjort det, ikke jeg hvertfall. Jeg har aldri stått på rulleski. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Ikke jeg heller, skulle ønske jeg hadde rulleski. Har aldri rundet samme spillet opp mot 12 ganger etter vær andre. Det har jeg, eier en PS4. Jeg har aldri drukket brus til frokost Jeg innrømmer gjerne at jeg har drukket brus til frokost flere ganger. :wee: 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Det har ikke jeg 7 eller 8 er det meste i re2 jeg har aldri spist sniler Lenke til kommentar
Glitter Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Ikke jeg heller Jeg har aldri sett to stykker gå på rulleski på likt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 ikke jeg eller jeg har aldri syklet på enjuling et hjul Lenke til kommentar
Glitter Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Det har jeg Jeg har aldri sjonglert med fem risposer Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Jeg har sjonglert, men bare ikke med fem. Har aldri vært så døu trøtt at jeg har dotte forran soveroms døra mi. Endret 19. juni 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Samme her vanskelig å sove nå jeg har aldri drikke rein hjemmebrent Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Mexico. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 ikke jeg eller jeg har aldri spist Megalodon Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Ikke jeg heller, men hvorfor skrive noe ingen har gjort? Jeg har aldri drukket urinen til Jesus..... Jeg har aldri hatt sex i et fly. Det kan det godt hende noen i dag har gjort, ikke direkte, men de samme vannmolekylene. Tenk deg at han pisser på bakken i ørkenen. Det fordamper, kanskje havner i en sky, kanskje regnet havner i noens drikkevann. Vann forlater aldri jorden, bare skifter form. Ikke jeg heller... Jeg har aldri spist et helt brød på en dag. Endret 19. juni 2017 av Pliscin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Nei ikke jeg heller, har kun klart å spist ca 1/4 av brøet løpe av en dag. Har aldri drukket energi drikk blannet med alkohol. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Jeg har drukket energidrikk med altfor mye forskjellig alkohol. Fjortis er en ting Jeg har aldri kastet pai på noen, men det var artig å kline en hel sjokoladekake i trynet på min X (Hun synes det var gøy så det var ikke kakens skyld at det ble slutt ) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Jeg spiser lite pai... Men til de andre, jeg har gjerne drukket pepsi max før frokost, jeg har drukket whisky og irish cofee i en ganske sterk blanding etter en bedre frokost.. Det var sinnsykt kult, men kameraten var litt uheldig med det som skulle OPP igjen på baren senere på dagen.... Ekte 60% god hjemmebrent må bare oppleves, det er godt og går rett i blodet. Sett det inn på sjekklista di på 100 ting du må gjøre før du dør, dersom du ikke klarer å skaffe så ta en tur til Trondheim eller helst nord-norge der dette er traddisjon, en god vennlig kultur der folk ikke låser dørene, og kommer uanmeldt for å hilse på og ta en kaffe å prate skit, eller en karskk. Jeg har aldri spilt World of Warcraft, men gav det i julegave til bestekameraten min engang, en sånn elkjøp pakke av den nyeste versjonen med ekstra våpen.... Endret 19. juni 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 ikke jeg eller jeg har aldri svømt noen gang Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 (endret) Jeg elsker å være i vann, særlig under vann. Jeg har aldri sagt aldri. PS: Det har jeg vel det, sa det jo nå. lol Endret 20. juni 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Aldri. Aldri. Aldri. Aldri. Aldri. Aldri. Aldri. Aldri. (Nå høres aldri veldig rart ut). Jeg har aldri svelget min egen tann Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Ikke jeg heller. Har aldri vært i England. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 ikke jeg eller jeg har aldri spist lutefisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå