passionforrelaxing Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Ikke jeg heller Har aldri knust en flaske ute på byen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Ikke jeg heller.. Båt eller motorsykkel? PS: Feil svar og jeg kidnapper deg. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 båt. (tror jeg svarte "riktig" med tanke på bildet ditt?) Jeg har aldri tatt i oboy før melka Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Det har jeg. Aldri spist syltetøy og salami sammen på en brødskive. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt dataspill, over 10 timer i strekk. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt dataspill, over 10 timer i strekk. Det har jeg, men har helt sluttet å spille dataspill nå, med unntak av gamle Space Invaders og Tetris på mobil. Jeg har aldri stått på vannski, iaf som jeg kan huske. Endret 12. juni 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Ikke jeg heller Jeg har aldri brekt pc skjermen fra tastaturet Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hæ!! Jeg tror ikke det. Har aldri snorket så høyt at Kineserne på andre siden av gjorden har hørt meg. :rofl: Det har ikke jeg heller.Jeg har aldri spilt dataspill, over 10 timer i strekk. Jeg har også spilt over 10 timer nesten i strekk. Det lengste jeg har spilt nesten i strekk er 32 timer. Slå den. Ikke snakk om jeg kommer til å slå min egen rekord. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 hahha, good. Tror faktisk ikke jeg snorker så mye, smatter visstnok Jeg har aldri spist bananskallet Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Jeg satt meg på laptopen engang (i Bag) etter en Danmarktur.. Brakk skjermen og lekse lært.. Jeg snorker av og til visstnok.. Jeg tror jeg aldri har spist bananskall heller... Vi holder oss i det maritime.. Jeg har aldri dukket med scuba utstyr, altså oksygentank... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Ikke her heller. Har aldri klart å pisse så langt at det ble gult regn i Kina dagen etter. :rofl: Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 ikke her eller Jeg har aldri spist smalahove. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Russland... Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Jeg har vært i Russland i tre uker. I og utenfor Moskva. Jeg har aldri besvimt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Det har jeg. Har aldri blidt stukket av en hummel. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Det har jeg Jeg har aldri spist piraya, den kan spises så det på tv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 (endret) Nei, ikke jeg heller. Har aldri spist kulefisk (Fugu). Det har jeg Jeg har aldri spist piraya, den kan spises så det på tv. Det meste kan spises, så lenge de blir håndtert riktig. F.eks kulefisk, kan også spises, men den må håndteres riktig av en erfaren Fugu-kokk for at den kan være trygg å spises. Endret 15. juni 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Jeg er ikke så glad i fisk (ben), men jeg er glad i makrell i tomat(stabburet) og laks og ørret er godt... Jeg har aldri sett en kjempeskilpadde in real life... Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Det har aldri jeg heller (Bortsett fra svigermor) Jeg har aldri vært i Bergen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Det har ikke jeg. Jeg har aldri drikke sake, japansk ris brennvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå