N-4K0 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt slått ned. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Jeg kan ikke huske at jeg har blitt det. Med andre ord jeg tror ikke jeg har blidt det. Har aldri vært super sjalu. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt Ringenes Herre-maraton og sett alle tre filmene på rad. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Det har gjort. Skjeldent jeg ser på serier/film så lenge. Har aldri blidt plukket opp av en trailer når jeg har haiket. Endret 2. februar 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått alene på bærtur i skogen. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt dataspill, i mer enn 10 timer i strekk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Det har jeg, det lengste jeg har spilt er 32 timer nesten i strekk. Det er en stundsiden nå, kommer heller ikke til å slå den. Spilte Minecraft. Har aldri sovet forbi to dager. Endret 3. februar 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Det har jeg, det lengste jeg har spilt er 32 timer nesten i strekk. Det er en stundsiden nå, kommer heller ikke til å slå den. Spilte Minecraft. Har aldri sovet forbi to dager. Det har jeg gjort... Jeg har aldri vært flink til å ta bilder, noe som irriterer meg, og jeg har aldri eid dyrt Kamera fra feks Canon eller Nikon etc.. Lenke til kommentar
DuckPuck Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg har heller ikke vert flink til å ta bilder, og har kun hatt kamera på telefon. Jeg har ALDRI vert i verken Nord- eller Sør-Amerika. Lenke til kommentar
kanelblad Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt kjæreste. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Det har jeg en stund tilbake. Jeg har klatret i tre, men aldri helt til toppen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kræsjet en bil. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Den har gått før. Jeg har. Har aldri vært på toppen av Mount Everest. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Ikke jeg heller. Jeg har aldri løpt maraton. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Ikke jeg heller, frister heller ikke å gjøre det heller. Har aldri hatt en deja-vu opplevelse i vært minutt igjennom en hel dag. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Whut er det mulig? Ikke jeg heller c:Jeg har aldri tatt noe annet enn billappen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Whut er det mulig? Ikke jeg heller c: Jeg har aldri tatt noe annet enn billappen. Sikker mulig, er ikke sikker selv. Samme her. Har aldri vært super ivrig i å bade i snøen naken, i flere timer. Endret 8. februar 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Samme her, kan ikke si det frister stort. Jeg har aldri spist hummer Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Det har jeg. Har aldri sett Level Up Norge i 6 timer før i dag. Demmes et års jubileum som indie. ^^ Endret 15. februar 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Jeg har aldri hørt om noe som heter "Level Up" en gang! Jeg har faktisk aldri nasket smågodt fra en Narvesen-kiosk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå