NonJuan Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Ikke jeg heller Jeg har aldri spist kebab Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Det trodde ikke jeg var mulig, det er uten tvil det beste jeg vet Jeg har aldri likt å være som alle andre Lenke til kommentar
NonJuan Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Ikke jeg heller (Og jo det er helt sant) Jeg har aldri tråkket på en Edderkopp med vilje Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Det har jeg jeg. Jeg (tror) jeg aldri har tråkka på en ederkopp uten vilje. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Får vel si det samme, tror ikke men hvem vet Jeg har aldri vært i et land uten å spise der Ikke jeg heller (Og jo det er helt sant) Jeg har aldri tråkket på en Edderkopp med vilje Da anbefaler jeg deg sterkt å smake på kebab Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg har heller ikke vært i et land uten å spise der Jeg har aldri sett bananer i en bananeske Lenke til kommentar
NonJuan Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Får vel si det samme, tror ikke men hvem vet Jeg har aldri vært i et land uten å spise der Ikke jeg heller (Og jo det er helt sant) Jeg har aldri tråkket på en Edderkopp med vilje Da anbefaler jeg deg sterkt å smake på kebab Spiser desverre ikke annet enn lyst kjøtt eller fisk Eller få man Kebab med Kyllingkjøtt? Jeg har heller ikke vært i et land uten å spise der Jeg har aldri sett bananer i en bananeske Det har jeg Jeg har aldri danset på bordet Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg har danset på bordet ja, både edru og ikke edru. Kebab med kyllingkjøtt er nok mulig å få tak i på utvalgte steder ja, men jeg tror ikke alle tilbyr det. Det blir ikke det samme heller fordi det er liksom kebabkjøttet som gjør det hele så annerledes og godt Men jeg har aldri likt faget sløyd 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt smaken av klippfisk. Lenke til kommentar
NonJuan Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg har danset på bordet ja, både edru og ikke edru. Kebab med kyllingkjøtt er nok mulig å få tak i på utvalgte steder ja, men jeg tror ikke alle tilbyr det. Det blir ikke det samme heller fordi det er liksom kebabkjøttet som gjør det hele så annerledes og godt Point taken!! Jeg har aldri likt smaken av klippfisk. Har jeg aldri smakt, tror jeg Jeg har aldri isbadet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Har badet i 40 minus i en badestamp, telles det? Jeg har aldri tålt å dusje i veldig varmt vann Lenke til kommentar
baguett Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Ikke jeg heller (37° ++) Jeg har aldri slokket en brann med et brannslokkerapparat. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Ikke jeg heller Jeg har aldri likt glatt is. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Glatt is kan være morro, f.eks på skøyter. Jeg har aldri spist tofu. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Ikke jeg heller, vet ikke hva det er Jeg har aldri vært i USA Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Det har jeg. Jeg har aldri vært i Mexico. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Ikke jeg heller Jeg har aldri vært i portugal (har dog vært både over, og på begge sidene Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Har heller ikke vært i Portugal, men har vært i Spania da så ikke så langt unna Jeg har aldri sprengt en høytaler Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Ikke jeg heller. Har aldri hatt sex med en på over 200 kg samtidig som jeg har hatt sex med en på under 40 kg noen gang. Endret 26. januar 2015 av mr.wolf Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Det var ganske spesifikt Det har heller ikke jeg ^^ Jeg har aldri vært så bedugget en kveld at jeg våknet opp i feil land dagen etter. Endret 27. januar 2015 av Lolliken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå