Gå til innhold

Jeg har aldri...-leken

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Ikke jeg heller, æsj...

Jeg har aldri dritt i buksa med et uhell mer enn en gang i sjetteklasse på barneskolen slik du blir sendt hjem, hopper på sykkelen og kjenner det blir skvist utover

Lenke til kommentar

Jeg har.. sett en PC bli bygget! Min egen! Men .. nei :(

Jeg har aldri sett på pinnekjøtt som noe absolutt awesomeness på juleaften, men mer som en tradisjon jeg uten krangel følger.

Pinnekjøtt er veldig godt om man er vant til det. Pinnekjøtt er min favoritt :) Men om du bor på østlandet og er mer vandt til svineribbe er det sikkert best å holde seg til det. Jeg er veldig glad i svineribbe (spesielt svoren, nam nam) men jeg blir så fort kvalm for det er så mye fett synes jeg. Etter jeg har spist litt samt noen biter av svoren så er jeg stappmett og kvalm :(

Jeg har familie fra både vestlandet og østlandet og derfor serveres begge deler, men det er pinnekjøttet det går mest av ;)

Endret av EvilSeagull
Lenke til kommentar

Ikke jeg heller.

Jeg har aldri bygget en pc før.

Det vil jeg anbefale deg. Men ikke regn med at den første pcen blir bra. Jeg husker etter jeg bygde min første pc (uten å ha peiling på noe som helst). Det oppstod uforklarlige feil og blåskjermer. Men den andre pc'en ble bedre. Den tredje pc'en ble enda bedre osv..

Men det er VELDIG viktig å holde se oppdatert ;)

Endret av EvilSeagull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...