Ytid Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri nappa løken mens jeg har lagt en kabel. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Ikke jeg heller Jeg har aldri kjørt i fylla. Men jeg kan tenke meg at det er ganske morro Endret 7. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har aldri banket opp noen Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Bare klabb og babb her, jeg melder meg ut og legger en carew i stedet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ikke virkelig banket opp, men vært oppi noe, ja. Jeg har aldri vært avhengig av å røyke. Jeg har aldri kjørt i fylla. Men jeg kan tenke meg at det er ganske morro Du må svare på han over deg og si hva du aldri har gjort under. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har aldri røyket i det hele tatt heldigvis Jeg har aldri vært i usa Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Been there, done that. Jeg har aldri fjusket på en skoleprøve. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Gjort det alt for mange ganger.. aldri blitt busted uansett då. Jeg har aldri spist skive med syltetøy og ost på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ikke jeg heller, æsj... Jeg har aldri dritt i buksa med et uhell mer enn en gang i sjetteklasse på barneskolen slik du blir sendt hjem, hopper på sykkelen og kjenner det blir skvist utover Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Been there, done that. Jeg har aldri fjusket på en skoleprøve. Ikke værst. Du var sikkert den eneste i klassen som ikke gjorde det. Til og med de som er lærerens gullunger fusker på prøver. De blir bare ikke tatt for de er. vel.. lærerens gullunger Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri bygget en pc før. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har.. sett en PC bli bygget! Min egen! Men .. nei Jeg har aldri sett på pinnekjøtt som noe absolutt awesomeness på juleaften, men mer som en tradisjon jeg uten krangel følger. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Jeg har.. sett en PC bli bygget! Min egen! Men .. nei Jeg har aldri sett på pinnekjøtt som noe absolutt awesomeness på juleaften, men mer som en tradisjon jeg uten krangel følger. Pinnekjøtt er veldig godt om man er vant til det. Pinnekjøtt er min favoritt Men om du bor på østlandet og er mer vandt til svineribbe er det sikkert best å holde seg til det. Jeg er veldig glad i svineribbe (spesielt svoren, nam nam) men jeg blir så fort kvalm for det er så mye fett synes jeg. Etter jeg har spist litt samt noen biter av svoren så er jeg stappmett og kvalm Jeg har familie fra både vestlandet og østlandet og derfor serveres begge deler, men det er pinnekjøttet det går mest av Endret 7. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri bygget en pc før. Det vil jeg anbefale deg. Men ikke regn med at den første pcen blir bra. Jeg husker etter jeg bygde min første pc (uten å ha peiling på noe som helst). Det oppstod uforklarlige feil og blåskjermer. Men den andre pc'en ble bedre. Den tredje pc'en ble enda bedre osv.. Men det er VELDIG viktig å holde se oppdatert Endret 7. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Igjen glemte du å si hva du "aldri har"... Jeg har aldri likt dagens mainstream musikk. (Skru på radioen og den er der) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Liker noen få sanger Jeg har aldri dobbeldøgna Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har dobbeldøgna og trippeldøgn, ( måtte fikse ferdig bil) Har aldri gamea lenger enn 4 timer i strekk Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det gjorde jeg hele tiden før. Nå klarer jeg det ikke lenger. Jeg har aldri vært våken i mer enn 72 timer i strekk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ikke meg heller Jeg har aldri fått massasje utenom på hodet hos frisøren som var veldig deilig Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri Sovet me lue inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå