KinderLinda Returns Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg har. Hver dag. Neida. Jeg har aldri spist barnemat (etter spebarnsalderen). 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Jeg har. Hver dag. Neida. Jeg har aldri spist barnemat (etter spebarnsalderen). Husker ikke... Jeg har aldri prøvd Elektrisk sigarett. Endret 8. august 2013 av Gouldfan Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Husker ikke... Jeg har aldri prøvd Elektrisk sigarett. Ikke jeg heller Jeg har aldri røyket, snuset, drukket eller tatt stoff. (Har småsmakt litt alkohol men det er ganske lite) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Har drukket alkohol (ikke i store mengder). Puttet en røyk i munnen og sugde inn som femåring, men jeg vet ikke om det telles. Jeg har aldri likt thomas toget. Var hipsteren som så på teletubbies isteden for. Endret 8. august 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Elska tomastoget når jeg var yngre. Var veldig interresert i tog etc. Jeg har aldri smakt blåskjell. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg har smakt masse blåskjell, godt med sitron etc.. Men jeg har aldri smakt østers. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 smakt da bestefar bestillte på Resturant engang, men aldri kjøpt selv. Jeg har aldri sovna på resturant eller pub før. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ikkje eg heller Eg har aldri løpt rundt naken xD Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 hmm, joda, som småtass, og nja må vel inrømme under nakenbading osv å. Jeg har aldri likt sove med klær ellerno, det meste jeg har på er boksershorts (: Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Kommer an på diverse ting, feks temp Jeg har aldri hatt en Nokia (men jeg har hatt symbian) Endret 9. august 2013 av sevs Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Har aldri hatt noen av delene. Jeg har aldri syns noe særlig om religioner og alle de kirkefolka osv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Det har jeg, jeg er muslim, men jeg er ikke av den mest religiøse, men jeg tror det er mer mellom himmel å jord. Jeg har aldri hatt en kjæreste. Man kan si jeg alltid har vært en einstøing. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg har. Jeg har aldri drukket meg så full at jeg har sovnet med en gang Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Sukk... Alt for mange ganger... Jeg liker ikke seifilet Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Dette liker ikke jeg heller. Jeg har aldri likt TV-serier som South Park og Family Guy. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Joda, det funker (: Jeg har aldri hatt sex med noen i familien. (Som jeg vet er i familie med) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 En (x)menning som er så lite i slekt at det går bra Jeg har ikke noe ubehag i 1/2 opererte tær i dag. Jippi. Før merka jeg godt om jeg la trykk på den. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Oj! Jeg har ike ngang blitt opertert før. Jeg har aldri nudlet en pus. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Ikke jeg heller, (Var dette hint til deg) Jeg har ikke spist middag i dag. (Egentlig i går nå da) Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg har ikke spist middag enda i dag. Jeg gjør det kanskje senere i dag.. Jeg har aldri likt å spise busemenn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå